om de dag klussen??

Hoi meiden

Even een vraagje voor jullie

Ik ben er van overtuigd dat wanneer je om de dag klust, een hele cyclus lang, je dan zwanger moet worden, want als je alle info leest heb je op die manier constant actieve zwemmers rond zwemmen  en dus moet het goed komen, toch??

Nou ben ik mijn theorie deze ronde aan het uitproberen maar ik ben benieuwd of er al meiden zijn die dit geprobeerd hebben en er al resultaat mee hebben behaald!

Ik hoor het graag van jullie!

Liefs Jessy

Hoi Jessy,

Of het daadwerkelijk zo is,weet ik niet.
Ik ben nu 8 weken zwanger van mijn derde kindje en bij de eerste twee hebben we wel meer dan anders geklust maar niet om de dag.En heel verbazend was ik na het stoppen van de pil gelijk zwanger.Twee keer over zelfs.Snap het zelf soms nog niet,maar goed.
En bij deze zwangerschap was de wens misschien nog wel groter en hebben wij dus om de dag geklust,de hele cyclus.En nu was her raak in de derde ronde.
Nog wel heel snel,hoor,maar daarom zeg ik dat ik niet weet if het dan zo snle raak is als je om de dag klust.
Een vriendin van mij was van haar eerste zwanger in de derde ronde,ook na klussen om de dag en toen ze voor de tweede gingen was ze zwanger on de achtste ronde(!),
ook klussen om de dag.
Maar niet geschoten is altijd mis hihihihi.
Heel veel succes!!!!
Liefs Anne

Hoi,

Bij mijn eerste twee zwangerschappen hebben we de middelste 2 weken van de cyclus ook om de dag geklust en was toen beide keren in de eerste ronde zwanger (wat een luxe). Nu zijn we voor een derde kindje bezig, en zitten we nu in de derde ronde. Ik vraag mezelf ook al af, wat er nu anders is dan 4 jaar geleden ... Veel succes, in iedergeval lijkt me om de dag klussen een goede strategie, wordt ook op verschillende websites aangeraden. Succes met klussen. Wij gaan vanavond weer aan de slag .

Groetjes,
Liene

Hai,

Het hoeft niet zo te zijn dat het dan raak is, dus wees niet te blij van te voren.
Je maakt natuurlijk wel meer kans met om de dag klussen.
Bij mij is het nog niet raak geweest en ga naar ronde 3.
Succes en als je hele cyclus wil benutten dan kan dit ook (buiten de vruchtbare dagen) om de 2 dagen hoor, een zaadcel kan lang overleven.

Lfs Niek

Hoi iedereen

Ik ben deze ronde ook begonnen met om de dag klussen. Dan laaat ik in ieder geval geen ene kans onbenut. Baat het niet dan schaad het niet. Nu hopen dat het resultaat heeft. Ben benieuwd

groetjes mo

Ik ben er absoluut van overtuigd dat je de kans op bevruchting vergroot door om de dag te "klussen" (wat een vervelend woord vind ik dat toch).

Maar....

Veel bevruchte eicellen gaan na een of twee dagen te gronde, omdat de omstandigheden niet optimaal blijken te zijn. Dat is de reden waarom je per cyclus gemiddeld maar 20 procent kans hebt dat  een zwangerschap daadwerkelijk doorzet. Vaak word je een of twee dagen later alsnog ongesteld en merk je helemaal niets van de mislukte poging van een bevruchte eicel om zich in te nestelen.

Dit komt uit het boek "Veilig Zwanger" en ik houd me hier maar aan vast. Wij zijn sinds april bezig voor ons eerste kindje en tot nu toe nog niets. Helaas.

Meiden, heel veel succes!

hoi hoi
meer kans heb je natuurlijk wel als je je hele cyclus door om-de-dag klust, maar het is geen garantie hoor. er zijn nog een heleboel andere momenten in het hele proces waarop het toch nog niet kan "pakken".

Terug
Bovenaan