om de dag lukt niet

A

Anoniem

Guest
Omdat mijn cycli zo onregelmatig zijn en mijn temperaturen maar niks uitwees, kwam ik tot het plan dat we maar gewoon om de dag moeten klussen gedurende een periode van pakweg 2 weken. Dan zou het toch raak moeten kunnen zijn!

Nu is het probleem alleen dat dit in de praktijk niet lukt. Druk met werk of overwerk, deze week had ik zware griep, dan weer wil mijn vriend niet 'op bevel' of 'op de kalender', zoals hij dat noemt, het moet wel leuk blijven.

Anderen zeggen dan: je moet er niet zoveel aan denken en mee bezig zijn. Maar, hallo, hoe word je dan ooit zwanger? Die eisprong duurt zo kort, ik weet niet wanneer die is, en met een paar keer per week kom je er toch niet?

Ik word er soms echt radeloos van...

Hoi Martine,

wij hebben hetzelfde probleem... Ik werk ook nu en dan over, mijn man voetbalt 3 dagen per week en wil ook niet "op commando"
Lastig hé... Nu wacht ik ook gewoon tot ik ongesteld word want ik weet dat ik niet zwanger kan zijn, alleen omdat we niet genoeg geklust hebben. Je zou er gek van worden... Ik ga vanaf nu wel ovulatietesten gebruiken zodat het juiste moment beter ingeschat kan worden, want 2 weken om de 2 dagen, da's een utopie bij ons...
Veel succes!!

He Ona

Irritant he?
Maar als je nu die testen koopt en wel precies weet wanneer je zou moeten klussen, wil je man dan wel op commando, denk je? Het is zo frustrerend als je denkt dat het dan-en-dan moet, maar het komt er niet van door het een of het ander.
Jij ook succes en voor ons is het dus ook een utopie, wij gaan dat ook niet redden...

Groetjes
Martine

Hallo Martine,

Ik begrijp je gevoel heel goed. Je moet het niet opgeven het gaat zeker een keer lukken. Ik doe AS omdat ik hier niet thuis hoor ik ben zwanger en lees af en toe nog even dit forum omdat het zo'n leuk forum is.
Bij de een lukt het sneller als bij de ander. En om de dag klussen ja...ik vind eigenlijk dat je kindje uit liefde moet worden geboren, maar ja er zijn genoeg die het om de dag doen om zwanger te worden.
Onregelmatige cyclus maakt het erg lastig. Ik ben zwanger geworden in een maand dat we in de vruchtbare periode niet hebben gedaan met een regelmatige cyclus. Erg lastig, hoe is het mogelijk en inderdaad wanneer raak je dan zwanger. Toch heel veel succes en probeer er wat minder mee bezig te zijn. Je zult zien dat het dan zo opeens raak kan zijn.
Succes.
Liefs.
AS

Erg herkenbaar! Vooral als je wat langer bezig bent kan dit een probleem worden en zo wil je toch ook je kindje niet maken! Wij zijn begonnen met ovulatietesten en dat is echt de oplossing voor ons. Misschien ook voor jou? Je hoeft maar 1x verplicht te vrijen en de rest vd maand doe je het wanneer je het wilt!
Succes

Hoi Martine,

Je verhaal is erg herkenbaar. Wij zijn nu al twee maanden bezig met ovulatietesten en dit werkt echt prima!!
Erg prettig om te weten wanneer je eisprong is, geeft een hoop rust in je lijf, want het moet wel leuk blijven natuurlijk!
Succes!!

Groetjes Chantal

Terug
Bovenaan