Om de dag?

Hallo allemaal,
Wij zitten weer midden in de klus periode. Omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb klussen we nu om de dag. En hopen dat het nu een keertje raak is. We zijn nu ongeveer 7 maanden bezig, maar dit is de eerste keer dat we het echt actief om de dag doen.
Wie heeft hier goede ervaringen mee?
Liefs van Kim

Hallo Kim,

Ik lees wel eens dat als je de hele cyclus om en om klust dan heb je altijd goed zaad. Sommigen gaan in hun vruchtbare periode dan iedere dag klussen. Actief klussen vergroot de kans volgens mij altijd. Ik hoop voor je dat het gauw raak is maar al doe je het iedere dag dan moet het elkaar nog net even op het juiste moment tegenkomen. Veel plezier met klussen en geniet er vooral van!
Gr. Biate

hoi kim,
Wij klussen nu al 10 maanden om de dag in de vruchtbare periode maar nog geen resultaat. Vrienden van mij hebben hier wel goede ervaringen mee en raden ons dat ook aan. Wij gaan het nu proberen met ovulatietesten. Je kna ook altijd gaan temperaturen, heb ik ook 3 maanden gedaan.
gr
Marielle

Hoi Kim,

Waarom gebruik je geen ovulatietest? Wij doen het ook om de dag maar op de dag van de ovulatie doen we het nog een keer extra. Zo ben ik de vorige keer direct zwanger geworden. Door middel van een ovulatietest kun je je ei tenminste niet missen. Ik zou echt de maybe baby aanraden. Deze is niet duur en onbeperkt te gebruiken (te bestellen op babybrabbel.nl). Ik heb hierover al veel succesverhalen gehoord!

Groetjes Ina

Hoi kim,
Ik klus momenteel ook om de dag.. kan je wel vertellen dat het soms best wel beetje au gaat doen.. maar verder is het wel grappig.. kunnen er samen om lachen..
verder gewoon lekker door gaan samen lol maken en genieten..
probeer er niet teveel aan te denken (kan ik makelijk zeggen was er echt hele tijd mee bezig) Heb nu het beetje van me af gezet en geniet gewoon van zijn aandacht.. Ik heb mijn nod op 31 aug dus ???? misschien als het deze maand lukt is dit de beste raad??
succes en liefs Anne
P.s. ik gebruik persona om mijn ei sprong te kunnen bepalen..
xx

Terug
Bovenaan