om de hoeveel dagen klussen?

A

Anoniem

Guest
dag meiden
 ik had een vraagje, hier proberen we van alles
om zwanger te worden maar wilt   nog steeds niet lukken
ik heb mijn eisprong over een paar dagen en ik zat te denken misschien klussen we
te vaak of misschien te weinig? is er iemand die mij advies er over kan geven?
ik echt gek van het steeds weer op nieuw proberen. ( ben al 2 jaar bezig)

alvast bedankt queenie

Hoi Meis,
Ik heb gelezen dat als je 4x per week sex hebt (dus ook in je niet vruchtbare periode) dat je dan 80% kans hebt op een zwangerschap. Klus je heel intensief rond je eisprong dan heb je "maar" 37% kans. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd hoor, 4x per week. Ik vind het best veel.
Liefs Rene

Hoi!
Dat heb ik inderdaad ook gelezen.
Verder heb ik ook gelezen dat om de dag klussen het beste is om dat de zaadcellen van de man 24 uur nodig hebben om voldoende op krachten te zijn na de laatste keer klussen. Ik heb op een site gelezen dat de eerste keer dat hij klaarkomt de meeste zaadcellen produceert, de tweede keer nog maar één derde en de derde keer helemaal niets alleen wat vocht.
Het heeft dus geen zin om het drie keer per dag te doen of iedere dag want dan is zijn zaad nog niet op krachten. Wij doen het om de dag. Als dat lukt. Er stond ook dat de kans op bevruchting groter is als je beiden klaarkomt. Dus niet alleen hij maar jij ook omdat je baarmoeder dan samentrekt en een soort van zuigende werking heeft. Dus samen tegelijk klaarkomen is het beste, maar goed dat is wel lastig. (vind ik)

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Wan

Hey,

Wij kregen het advies van de gynaecoloog om vanaf de 10e/12e dag het om de dag te doen....niet meer idd want dat schijnt niet goed voor de kwaliteit van het zaad te zijn... wij stopten rond de 16e dag daarmee....was erg dom dus want afgelopen maand kreeg ik op de 16e dag een echo en toen was er een heeeeel klein eitje te zien,moest op de 18e dag terug komen en toen was het eitje weg...dus beter hadden we doorkunnen gaan met proberen....te vroeg stoppen in de cyclus niet verstandig dus.

Gea

dag meiden
dank jullie wel voor jullie reacties
ik ga kijken wat ik er mee kan, we hadden ons al voor genomen
om het om de dag te doen. nou kijken wat het opleverd.

en voor al die meiden die zwanger zijn gefeliciteerd en genieten he.

knuffie queenie

ha die queenie,
Ik las dat jullie al 2 jaar bezig zijn.Als ik jou was zo ik es naar de ha gaan.Wij zijjn na 1.5 jaar ook naar de gyn gegaan en na een paar onderzoeken was de uitslag keihard,geen kinderen op de normale manier(zie ook stukje KID).
Het is even door een hel gaan maar dan weet je wel waar je aan toe bent.Dat elke maand maar weer in de stress zitten van zou het wel/niet is ook niet echt lang vol te houden.
En natuurlijk hoeft bij juliie de uitslag niet zo te zin als bij ons,maar dan weet je in ieder geval of er wat aan scheelt of dat alles normaal is en dat je echt wat langer tijd nodig bent.
Succes in ieder geval en misschien hoor ik nog es wat je besloten hebt.Groet gea

dag gea
jeetje wat een nieuws
dat lijkt me echt verschrikkelijk om te horen, maar gelukkig zijn er
andere manieren om toch een kleine te krijgen.
in het verleden ben ik dus ook al bij de ha geweest en steeds kreeg ik maar geen hulp van ze, maar nu ben ik verhuisd enhoop ik hier wel iets meer aan mijn huisarts zal hebben. maar je hoord zeker van me   wanneer ik de ha ga bezoeken.

dankje voor je advies.
knuffie queenie.

Terug
Bovenaan