om even bij stil te staan

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik kom net van de telefoon af met mijn mannetje.
zijn nichtje van 3 ligt in het brandwondencentrum in beverwijk.

wat is er gebeurd? donderdag had ze een klein plekje bij het oog dat leek op krentenbaard, haar moeder had het ingesmeerd en s avonds zaten er plekjes, weer in gesmeerd, en de volgende dag had ze overal op haar gezicht plekjes. het naarste was dat het net leek of haar vel eraf zou komen. dit was het geval. ze is naar het ziekenhuis gegaan, en antibiotica gekregen, zaterdag zat haar bovenlichaampje er helemaal onder, en zondagmiddag was haar hele eerste huidlaag eraf. ze is met spoed overgebracht naar beverwijk waar ze in quarantaine ligt.
nu speelt de vraag welke gevolgen dit zal hebben ALS ze dit overleeft....

ik ben er helemaal naar van
die kleine lieve meid, haar moeder is net zo oud als ik ben, en dan zo'n verdriet nu.
ik kan er met mijn hoofd niet bij

sorry dat ik dat hier plaats misschien is het niet de juiste plek, maar we zijn niet alleen bezig met zwangerschap, maar daarmee ook met ons toekomstige kind(eren). en dan denk je dat je zo'n mooi meisje hebt, en dan gebeurt er dit.
mijn hart huilt

Jeetje wat een verhaal zeg.Dat is wel even schrikken.
Prim,a hoor dat je het hier plaatst, het is altijd fijn het even van je af te kunnen schrijven.
En ik vind het een mooie gedachte dat we met zijn alle even nadenken over het feit dat je als je een babytje mag krijgen er ook zoveel dingen mis kunnen gaan.
Tuurlijk gaan we daar niet van uit maar toch.
Meid heel veel sterkte.

liefs bibbi

tuurlijk mag je dat hier plaatsen.

Sommige kunnen er natuurlijk al over mee praten als het gaat om het beschermen van je eigen kind.
Ik heb dan nog geen kinderen, maar ik kan me onwijs inleven in wat voor angst je leeft als je kind in gevaar is.

Je gaat dan zelf toch bijna kapot van binnen!!!
Je weet je geen raad en wil alles maar dan ook ALLES doen om je kind te helpen.
En dan kan je niks doen

Ik ken dat gevoel ook wel bij mijn nichtje en neefje. Die mogen ook echt niks overkomen en anders wordt ik gek.

Ik begrijp wat je bedoelt.
Hopelijk komt het snel goed. en jij sterkte!!!

Liefs Alma

Beste Aimee,
kan goed begrijpen dat je het juist hier geplaatst hebt. Al hoewel we vast en zeker allemaal heel verschillend zijn hebben we 1 ding gemeen: we houden van kinderen. En als je dan zo iets van dichtbij meemaakt..... heb er geen woorden voor.
Heel veel sterkte voor de familie en er duimen veel mensen voor je nichtje.
Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan