om gek van te worden, al die zgn. goedbedoelde opmerkingen

Ik word er helemaal gek van, al die mensen die zgn. een goedbedoelde opmerking willen maken. Schijnbaar is mijn buik nogal groot voor 32 weken, het is ook mijn derde zwangerschap, maar iedere dag moet ik meerdere keren aanhoren: Zo, jouw buik groeit hard! En ik ben er even helemaal klaar mee. Ik weet zelf ook wel dat mijn buik hard groeit, mijn vk weet het en daarom word ik ook zo goed in de gaten gehouden. Maar om nou iedere keer die opmerkingen van anderen aan te horen, ze komen me mijn neus uit!

Nog meer mensen die hier last van hebben?
 
Ja!! Oh wat irritant! Maak gewoon een rot opmerking terug: Goh, en dat zeg jij, terwijl je ook niet echt de slankste bent...of:nou inderdaad ik ben zwanger en jij?
 
ohh wat herken ik dat zeg!!!
Ik heb natuurlijk een enorme buik door dat vele vruchtwater. En dan moet je om de dag naar het zkh voor controle en wat hoor je dan mensen vaak zeggen jij loopt op het eind he? Of je hoeft niet zo lang meer he? Nee ze moesten eens weten pfff. Kan er ook niet zo goed tegen, zeker omdat we niet weten wanneer ze het kindje nu gaan halen en die onzekerheid de hele tijd pfff
 
Ik krijg wel andere opmerkingen als ik tegen me oma zeg van sokken en schoenen aan en uittrekken wordt wel lastiger dan krijg ik meteen om me oren geslingerd: jij wilde toch zwanger zijn.

Dus je kan gewoon niet veel meer zeggen over de kwaaltjes die je hebt vooral niet tegen de oudere generatie terwijl ik gewoon mee wil delen wat nu wat lastiger wordt maar betekend niet dat ik het niet leuk vind om zwanger te zijn.


 
Ik snap je helemaal, dit is ook onze 3e en ik ben al net zo dik als bij de 1e met 40 weken, en....! verander er niks aan, probeer het lekker over me heen te laten komen, want onze jongste was er volgende week al, dan maar een enorme buik, maar van mij mag hij nog even lekker blijven zitten!
KOP OP!

Liefs Kirsten
 
Hay hay,

Ja, hier ook. Nog nooit zwanger geweest en nu zeggen ze al: toen ik er zo uitzag was ik al 40 weken etc. Wat een buik! Zo, weet je zeker dat het er geen twee zijn bla bla..........

wat moet ik daar nou op zeggen? irri inderdaad....

Liefs
 
Gelukkig ben ik niet de enige. Manlief zegt dat ik me het allemaal niet zo aan moet trekken, maar ja, die vervelende hormonen.......

@mamavanmelanieenlars: die opmerking van jou ga ik onthouden, echt helemaal geweldig!!!
 
Terug
Bovenaan