Om gek van te worden, onregelmatige cyclus

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vorig jaar in juni gestopt met de pil. Vanaf dat moment een erg onregelmatige cyclus, die schommelt tussen de 29 en 40 dagen (voordat ik de pil slikte, ook een onregelmatige cyclus gehad). Sinds een paar maanden, bewuster aan het "klussen", maar ik vind het wel irritant die cyclus. Ik krijg soms de hoop, één week overtijd maar ja dan de pech hebben dat ik dan een langere cyclus heb.
Sorry, moest even mijn klaagzang kwijt, we zijn pas een paar maanden bewust ermee bezig!

Groetjes

Hoi!

Wat vervelend zeg! Ik zou er ook gek van worden.

Ben in maart gestopt met de pil, toen na 2 maanden niet ongesteld geweest en sindsdien 2 mooie cyclusmaanden gehad van 28 dagen.
Nu deze maand ben ik 2 weken over tijd...maar 1e test geeft negatief aan.
Ben nu ook aan t twijfelen...

Misschien is een ovulatietest een idee voor je?
Sterkte ermee!

Klagen kan hier, hoor!
Klopt het dat ik uit je verhaal opmaak dat je al ruim een jaar bezig bent? (vorig jaar juni) Dan kun je langs de huisarts gaan om een doorverwijzing naar de gyn te vragen. Misschien dat ze in het ziekenhuis iets kunnen doen ivm je onregelmatige cyclus.

Als je al zo'n tijd bezig bent, neem ik aan dat je al ovulatietesten gebruikt om je nod te bepalen?

Succes!

Liefs Daisy

Ik ben nu inderdaad een jaar gestopt met de pil, maar we zijn nu een paar maanden bewust bezig met zwanger worden. Ik weet dat er ovulatietesten zijn, maar het is zo irritant dat het voor mij lastig te bepalen is wanneer ik die het best kan gebruiken, i.v.m. de onregelmatigheid.

Maar goed, er nog niks aan de hand en blijven gewoon door klussen, maar ik baalde er gewoon even van!!! Bedankt voor jullie reactie!!!

Het is idd lastig om je ei te spotten, maar er zijn ook echt goedkope testen op de markt waar ik (en meerdere mensen) erg tevreden over zijn. Als je even googled krijg je allerlei verschillende goedkope tests!
Het voordeel is dat als je je ei weet, je ook je ongi kunt bepalen. Dat scheelt misschien weer spanningen ivm het evt. overijd zijn??

Succes!

Bewust of onbewust er mee bezig, ik zou er toch even mee naar de huisarts gaan. Het kan niet meer van het "ontpillen" zijn. Misschien heeft die nog ideeen voor hij je eventueel doorstuurt.

Terug
Bovenaan