Om gek van te worden! Slecht nieuws

Hallo dames,

Nog niet zo lang overtijd geweest en nu dan toch alsnog ongi?
Wie oh wie heeft het antwoord?
Waarschijnlijk mijn eigen lichaam, maar het is om  lichtelijk gestoord van te worden.

Oke mijn testen waren niet overduidelijk (de eerste iets beter, maar pas nadat ik zonder enige weet enkele uren liet verstrijken, ahum, had ik maar 3 min.gewacht).

Ik zou dus vanmiddag een nieuwe test gaan kopen, maar nadat ik vanmiddag thuis kwam en heel licht bloedverlies ontdekte, stel ik dat maar uit.
Zou ik nu dan alsnog na 4 dagen ongi worden, terwijl ik serieus nog nooit 4 dagen te laat was? En ik had echt het idee zwangerschapssymptonen te hebben, nog steeds die gespannen borsten. Om triest van te worden, en dat ben ik nu ook echt, want ik had er vol vertrouwen in de laatste dagen. Tsja misschien, ik weet het wel zeker eigenlijk, zit het allemaal tussen mijn oren en is daarom mijn lichaam ook wat laat  met reageren. Hoe kan ik die knop toch omzetten en er niet meer mee bezig zijn?

Als deze ongi  doorzet laat ik dus vanavond nog  een fles wijn zakken, eentje die ik voor mijn verjaardag kreeg afgelopen vrijdag, ik moet alleen morgen wel weer aan het werk, nou ja, jammer dan, neem ik maar een paracetamolletje.

Meiden, wie kan mijn uit dít dal helpen, ik voel me ellendig, want ik denk nu werkelijk dat mijn buik ongi krampen gaat vertonen. Shit da ´s het enige wat in mij naar boven komt op dit moment.

groetjes en tot schrijfs allemaal!
Angelique

Hi Angelique,
Al vrees ik dat ik je niet uit het dal kan trekken, wilde ik toch even reageren.
Omdat je er misschien zo   mee bezig bent, kan je lichaam best van slag raken en wordt je maar niet ongi en denk je dat je zwanger bent, met alle verschijnselen die daarbij horen.
Ook ik was overtijd ( maar 2 dagen) en er van overtuigd dat ik zwanger was.
Maar helaas....... het was echt niet zo!!!
En ook ben ik er teveel mee bezig, en dat is niet goed, maar ja hoe verander je dat he??!!
Ik ga me proberen te focussen op andere dingen en ook wat minder dit forum bezoeken denk ik.
Meid heel veel sterkte met deze domper,
Liefs Annemarie

He jeetje ik had toch echt verwacht dat het raak was.
Ik kan je ook niet echt uit een dal trekken want ieder heeft zijn manier van verwerken.
Ik wil je laten weten dat ik aan je denk en net zoals ik al bij Aadje schreef....
Het gaat ook bij ons goed komen dat weet ik zeker!!! (alleen wordt het geduld een behoorlijk beetje op de proef gesteld.

Misschien heb je niets aan deze woorden maar bij mij helpen ze echt.
Kijk naar de mooie dingen om je heen en geniet daarvan... dan volgt de rest vanzelf..

Knuffel,

Corina

Ow meid wat balen zeg! Ook ik ben ben ik bang niet de aangewezen persoon om je uit je dal te trekken maar hoop dat ik de pijn een beetje kan verzachten.

Ik sluit me graag aan bij wat Corina net al schreef, probeer ook te focussen op de mooie dingen in het leven hoe moeilijk nu ook! Je schreef in een andere reactie dat je na 6 weken weer aan de slag gaat, doe het lekker rustig aan maar probeer ook te genieten van de afleiding die het werk je waarschijnlijk kan bieden.

Ik wil je sowieso bedanken voor jouw lieve reactie op mijn berichtje van gister. Heb vanmorgen contact gehad met de Arbo en ga voorlopig 5 uurtjes per dag werken, dat lucht al op. Heb vanmiddag lekker geslapen en zie de zaken nu al wat rooskleuriger in. Ik hoop dat dat jou ook lukt als je nu langzaam de zaken weer op gaat pakken! Ennnnnnn lekker blijven schrijven!

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan