Om gek van te worden!!!!!!

Ik ben hier nieuw, maar ik heb vaak jullie verhalen gelezen.Nu zit ik met een lastig probleem.Sinds 17 april was mijn eerstedag van mijn laatstemenstruatie. Ik slikte toen gewoon de pil.In mei heb ik een stopweek gehad, maar geen menstruatie.Na de stopweek ben ik weer gewoon verder gegaan met de pil. Tot dat mijn vriendin zei "wie weet ben je zwanger". Dus ik schrok. Ik ben gelijk gestopt een week later met de pil. Zes dagen later kreeg ik een hele lichte bloeding van nog geen tweedagen. Ik heb al die tijd erg pijn in mijn borsten gehad. Wat ik normaal niet heb. Na die bloeding heb ik ook nog heftig pijn in mijn buik gehad net of ik ongesteld moet worden maar nee hoor niks gezien. Ook heb ik nog steeds last van constipatie. En ik heb al een paar testjes gedaan ook bij de huisarts maar NEGATIEF. Wie weet wat er met me aan de hand is. Ik word letterlijk gek van me zelf. Als het goed is krijg ik deze week een inwendige echo. Ik ben echt bang dat ik gewoon ongelijk heb en niet zwanger ben. Ik hoop iets van jullie te horen. Alvast bedankt!!!!
 
Hoi Sellie,
Ik ben ook midden in een strip gestopt (na 1 week slikken) omdat ik er een vergeten was en we toch wilden stoppen na die strip. Ik kreeg toen ook na twee dagen een lichte bloeding met daarbij alle klachten die bij een heftige ongi horen. Dus zere borsten, buikkrampen, chagerijnig etc. Daarna heb ik gewoon na 24 dagen (dus wel kort) m'n nieuwe ongi gehad. Dus ik zou gewoon rustig afwachten of die komt. Ik weet niet hoeveel tijd je nog moet wachten tot je volgende ongi? Maar tot die tijd hoort het denk ik gewoon bij het stoppen!!
 
Hoi Sellie,

Het klinkt wel alsof je zwanger bent. Je hebt er in ieder geval wel alle symptonen voor. Ik hoop voor je dat de echo je uitsluitsel geeft!!!

Groetjes F.
 
Te gek dat ik al zo snel reactie heb gekregen. Ik ben nog steeds niet ongie geworden na die bloeding van twee dagen.Dat was op 1 juni toen. Daarna heb ik wel lastgehad van krampen en steken in mijn onderbuik. Net of ik ongi moest worden. Maar nee hoor nog steeds niks. Ook mijn urine is zelfs anders. Er zitten van die sliertjes in. Ik snap er echt niks meer van. Hopen dat ze bij de echo meer weten. Want hier word je knetter van. Ik spreek jullie weer doei
 
Terug
Bovenaan