om gek van te worden!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden!
ik leef ontzettend met jullie mee!! ikzelf ben 6 maanden bezig! ik wil er ook niet mee bezig zijn maar als die rooie duivels elke maand weer verschijnen is het toch weer een teleurstelling!!en ik kom het ook overal tegen op straat,tv en op het werk is de ene collega naar de andere zwanger!!om soms gek van te worden!! mijn moeder heeft er lang over gedaan om mij en broer te krijgen. dan vraag ik me wel eens af of dat bij dan ook geval zou zijn?? ik zal jullie allemaal volgen want ik heb veel aan jullie verhaaltjes hier! liefs natasja

Hoi Natasja,

Ik begrijp dat het elke maand een teleurstelling voor je is, de eerste keer dat ik ongesteld werd was echt een teleurstelling. Maar nu ik ben er gewoon niet zo erg meer mee bezig! Ik wil genieten van de sex met mijn partner en niet omdat we moeten!!
Ik geloof niet dat je moeder hier iets mee te maken heeft, mijn moeder was namelijk direct na het stoppen met de pil zwanger! Was het maar z'n feest dan was ik al zwanger geweest. Iedereen is anders moet je maar denken veel succes, en misschien tot later.

Lotte

Hoi hoi,elke maand is he tinderdaad een teleurstelling,maar ik ben al zo veel keer teleurgesteld,dat ik me er over heen heb gezet,op een gegeven moment beheerst het je leven[was bij mij het geval]en dat wou ik dus niet meer....

Toen ben ik gaan beseffen waar ben ik mee bezig....en nu heb ik er vrede mee...bij de een duurt het langer als de ander.en inderdaad om je heen zie je alleen maar zwangeren.

sucses gr manuela

Terug
Bovenaan