om gek van te worden

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zit mezelf helemaal gek te maken.
Bij elk steekje en krampje denk ik van; zou het....................
Elke keer als ik naar het toilet ga hoop ik iets te zien wat kan lijken op innestelingbloed. Zit constant aan mijn borsten om te voelen of ze gevoelig zijn of er anders uit zien. Vorige week had ik koude op mijn tepels, denk meteen; misschien..........De volgende dag was het natuurlijk over. Hoezo geobsedeerd!!!!!!!!!!
Ik probeer gewoon rustig af te wachten of ik ongie wordt of niet (weet niet precies wanneer, waarschijnlijk rond 14 juni). Moet dan nu mijn ei al hebben gehad, moet dan nu ook al wat kunnen voelen als ik zwanger ben (dit zit ik mezelf aan te praten, weet ook wel dat dit niet waar is) dom dom dom.
Ik moet er niet zo veel mee bezig zijn volgens mijn man, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, het moet wel allemaal in mijn lichaam gebeuren.
We gaan gewoon vrolijk door met klussen totdat de red devils (of niet) doorbreken.

Yara

snap heel goed wat je bedoeld hoor.. het is ook nogal niet wat om zwanger te worden/zijn heel speciaal..

mijn nod is ook rond de 14 juni.. hier ook spannend.. zit ook te voelen hihi.. en onderin mijn buik vanaf vorige week een ongesteldheid gevoel.. soms ook een beetje weeig gevoel.. ben bang dat omdat ik het graag wil ik het zo voel..kan best natuurlijk.. hier dus ook wachten en wachten..
ik probeer me maar bezig te houden met andere dingen.. en onze zoon is er die me zeker afleid.. want dat is heerlijk om met hem bezig te zijn zodat je er niet aan denkt.. maar dan voel ik weer mijn buik... en dan.. haha.. zo gaat dat de hele dag door..

hoop voor jou dat het raak is..

groetjes greta

Hoi Yara,

Ik heb precies hetzelfde dan jij! Eerst iedere keer naar de wc om te kijken of je niet ongi bent. En nu ook al iedere kijken of er misschien iets van innestelingsbloed te zien is................ja, inderdaad om gek van te worden!
Ik PROBEER er deze maand eens iets minder mee bezig te zijn, maar of dat gaat lukken???
Mijn maansteen heb ik b.v.  wel al in de wilgen gehangen, want als je die omhangt ben je er ook iedere keer mee bezig...............
Misschien dat ik deze maand ook iets minder ga temperaturen? Maar de ovulatietesten houd ik er nog eventjes in.

SUCCES en nog eventjes geduld hebben!

Groetjes,

SUUS

Heey Yara,

Spannend altijd he, dat wachten. Ik wilde je alleen even zeggen dat niet iedereen gelijk last krijgt van kwaaltjes. En ook niet iedereen  zal een innestelingsbloeding hebben...

Ik duim voor je hoor!

Liefs Bloempje

Hoi Yara,

Wat is dit herkenbaar! Iedere maand weer hetzelfde liedje: Voel ik het nou goed? Ik weet het ook niet meer! Ik blijf hopen. Het is voor mij de tweede ronde na mijn miskraam. En je raad het al: ik voel van alles! Zal wel weer loos alarm zijn, maar ik blijf hopen totdat die Kl..e rode duivels er weer zijn.
Ik ga voor je duimen!  Hopelijk is dit jullie maand!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan