Om gek van te worden...

<p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Haai mama’s,</span></p><p class="p2" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; min-height: 16.7px; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"> </p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Een poosje geleden plaatste ik een bericht waarin ik vroeg of er meer kindjes waren die veel gilden. Nu bijna 2 maand later wordt het alleen maar meer en erger.. Kan bijna nergens met hem heen of hij gilt heel de boel bij elkaar, tuurlijk gilt hij ook omdat ie het grappig vindt en lacht er dan bij. Kan mij niet meer voorstellen dat het is om zn stem te ontdekken, wordt er gewoon echt verdrietig van als ik andere baby’s zie die tevreden zijn en zichzelf prima kunnen vermaken... Ik wil zo graag dat hij dat ook is.. Als hij lekker heeft geslapen voor 1,5/2 uur en ik ga met hem naar ballorig met zn nichtje van een maandje ouder, en ik hem op de grond neer zet om te spelen en hij direct alweer begint te gillen vind ik dat echt super vervelend.,!Hij was drie dagen in de week bij opa en oma & gaat nu naar een gastouder omdat het ze te veel wordt. Nou ik wens mevrouw succes.. Pleaseee vertel mij dat er meer kindjes zo zijn? En dat het over gaat? :( Hij is nu 10 maandjes... En wat nu ook nieuw is weet niet of meer kindjes dit hebben maar hij bonkt voor dat ie in slaap valt super hard met zn hoofd tegen de spijlen van het bed.. Vannacht zelfs van 0400-0530, gewoon 1,5 uur lang bonken.. Kan mij niet voorstellen dat dit geen pijn doet hahah.</span></p><p class="p2" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; min-height: 16.7px; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"> </p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Liefs </span></p>
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee dus kan je niet vanuit eigen ervaring advies geven. Wel vraag ik me af of je kindje misschien wat overprikkeld is? Misschien krijgt hij normale prikkels binnen, maar reageert hij er extra heftig op. Zoiets als ballorig is natuurlijk sowieso druk, maar weet niet of hij normaal gesproken op de dag ook veel spanning opbouwt? Het hoofdbonken kan namelijk te maken hebben met behoefte aan het ontladen van spanning en overspoeling. Heb je zicht op momenten waarop het minder is? En wat doe je dan? Of waar is hij dan? Evt kan het consultatiebureau misschien meedenken in waar het hem in zit of je ergens naar doorverwijzen. Succes voor jou en de kleine!
 
Snap je idee idd, maar hij doet het ook als ik een rustig dagje met hem alleen ben... Ja ga idd maar even een afspraak maken misschien dat zij kunnen helpen...
 
Heeft hij niet gewoon hoofdpijn of oorpijn die onbegrepen is? Mijn broer had vroeger veel pijn. Volgens de KNO-arts was het alsof mijn broer de hele dag een bonkende hamer in zijn hoofd had. Hij liet dan ook ander gedrag zien
 
Ik reageer omdat ik om heel andere redenen totaal 'lost' ben maar ik dus weet hoe t voelt! 


Even over jouw probleem hihi: ik ken een kindje die dat ook doet incl hoofdbonken! Ze weten niet wat t is en rond 12 mnd was het gillen over. Hoofdbonken doet ie nog. Daar groeien ze ook overheen zeggen ze. De reden is lastig: tandjes/ oorpijn/ overprikkeld... t kan allemaal. 


Weet in ieder geval dat t echt tijdelijk is:-/ al voelt t als jaren! 
Liefs,
 
Een andere desperate mama
 
 
Terug
Bovenaan