om gek van te worden!! :)

hoi hoi allemaal!

ik ben nu precies 15 weken zwanger van mijn 1e kindje en ik word soms helemaal gek van mezelf!!
ik ben echt vreselijk blij dat ik zwanger ben, alleen heb ik helemaal niet het idee dat ik het ben!
naar mijn idee ben ik niet dikker geworden, wel zijn mijn darmen wat opgezet maar ik pas nog prima in mijn eigen kleren, wel heb ik dat als ik zit mijn broeken in mijn buik gaan snijden dan zit het wel wat strak maar verder niet.
ik ben niet misselijk of wat dan ook geweest.
het enige wat ik heb is extreme moeheid.
misschien denken jullie wel, wat loopt die te klagen maar zo is het niet.
ik vind alles geweldig!
ik zit echt te w8en op een buikje, kan me niet snel genoeg gaan.
alleen heb ik wel een vraagje, ik ben een slechte en erg onregelmatige eter, ik probeer wel zo goed mogelijk te eten maar het lijkt wel of niks me meer goed smaakt dus dan eet ik toch wel anders dan normaal.
herkent iemand dit en heeft die gene een tip?
ik maak me soms wel zorgen om mijn kindje...

ik hoop gauw wat te horen!!

liefs...
 
hey!!

Ik herken heel veel in jou verhaal! Ik ben 8 weken en ik voel me op en top behalve de moeheid en dat ik geen trek heb in wat dan ook... Ik eet veel brood want warm eten moet ik niet aan denken! Je bent 15 weken gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik geloof ook niet dat ik zwanger ben en ik heb drie positieve testen gehad! Heel veel geluk!

xx vrouwtje
 
hailie hailoo
Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik herken ook goed hoe je je voelt hoor... khad ook nergens trek in en was daarbij ook veel misselijk. Ik maakte me dan ook veel zorgen over het kindje, (ik ben vandaag 12 weken) maar het schijnt dat je wel een hoop reserves hebt, maar dat je wel gevarieerd moet blijven eten, want anders neemt het kindje het grootste gedeelte van de vitamines en blijft er niet zo veel over voor jou, waardoor je je nóg slapper gaat voelen.. .en das natuurlijk niet de bedoeling.
groetje
wendy
 
Hai,

Ook van harte gefeliciteerd!! Ik vond het ook leuk om je berichtje te lezen. Vooral omdat ik ook eigenlijk nergens trek in heb. Soms heb ik wel ineens trek in iets bepaalds, maar na een paar hapjes denk ik: waarom had ik hier nou zo'n trek in. Ik vond het best vreemd, want ik ben nu zwanger van mijn tweede en bij de eerste had ik veel meer van die specifieke dingen wat ik wilde eten. Het enige is, dat ik me aan het begin van de zwangerschap te pletter heb gedronken aan versgeperst grapefruitsap!! :) En ik liever geen koffie meer dronk. Maar nu... gelukkig ben ik niet de enige die dus eigenlijk nergens trek in heeft. He, veel sterkte gewenst en een fijne zwangerschap. Geniet er met volle teugen van!!

Liefs, Lin
 
Hoi,
Ik herken vooral het gevoel van "ben ik nu zwanger of niet". Dat onwerkelijke gevoel heeft bij mij ook een tijd geduurd. Ik ben nu bijna 21 weken en pas nu begint het reeel te worden; ik pas (vanaf ongeveer week 16) de meeste van mijn eigen kleren niet meer en sinds week 18 voel ik het kindje bewegen. Sinds ook mijn het voelt, krijg ik echt het gevoel dat er een kleintje komt. Het wordt nu ook steeds leuker! Maar ik was niet misselijk, wel moe, en groeide pas relatief laat.
Maar reken er maar op dat het allemaal wel goed  komt.
Veel succes en plezier van je zwangerschap
greet
 
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben vandaag 15 weken zwanger en voel me absoluut niet zwanger. Mijn buik is wel wat dikker maar ik had altijd al een buikje. Heb het idee dat mijn buik dikker is geworden door het eten. haha. Ik heb geen zwangerschapskwaaltjes gehad. Ben ook helemaal niet moe geweest.
Ik heb al 5x een echo gehad omdat ik zwanger ben geraakt dmv ICSI en dat ik de enige bevestiging die ik elke keer krijg.
Kan niet wachten totdat ik het ga voelen. Misschien dat dan mijn onzekerheid ook minder wordt.

Ik heb vandaag Vie gekocht van Knorr. Had het op de reclame gezien. Dat zijn flesjes waarin 50 % van de dagelijkse hoeveelheid fruit en groente zit.
Ik neem nu gewoon elke dag zo'n flesje. Fruit red ik wel maar aan 2 ons groente kom ik echt niet per dag.

Succes met alles.

Gr. Kim
 
Hoi,weet precies wat je bedoeld.Ben nu al 27 weken zwanger maar met 20 weken was er nog niets aan me te zien.Wees gerusr,jouw tijd komt nog wel! Het lijkt wel of ik elke dag groei en heb nu dus in 6 week tijd een hele dikke buik gekregen en ben 13 kilo aangekomen.... Verder ben ik ook nooit misselijk of wat dan ook geweest,alleen extreem moe,maar dat ben ik nu nog steeds.Maar met de baby is gelukkig alles prima in orde...
 
Terug
Bovenaan