Om gek van te worden!

Hoi allemaal,

Ja, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, dus jullie wten hoe het voelt. Toch moet ik vandaag even mijn áfwacht-frustratie'kwijt.

Wat frustrerend dat afwachten. Ik heb geen idee wanneer mijn NOD precies is, maar verwacht dat die rond de 15e ligt. Ik weet namelijk wel wanneer ik mijn eisprong had. Vervogens tel ik maar zo'n 14 dagen verder.

Ik voel lichamelijk vanalles (denk ik tenminste). Als ik 's avonds mijn b.h. uit trek denk ik dat mijn borsten wat pijn doen en overdag voel ik vaak ook vanalles mijn buik. Tenminste de ene keer wel en de andere niet.

Oh zou het dan toch zo zijn! OF
Ach, ik zal wel gewoon ongesteld worden!

Zo kom ik op het moment mijn dagen door. Twijfelend en afwachtend en ooooh zo ongeduldig.

ZUCHT

Liefs Mira

Hoi Mira,

Frustrerend is dat afwachten he?! Ik had na de mk heel vaak het gevoel dat ik zwanger was (zwaar gevoel in onderbuik en borsten etc.). Zelf durf ik dus helemaal niet meer op mijn lichaam te vertrouwen... kan het alleen maar meevallen! Heel veel succes en ik duim voor je!

Groetjes F.

Hoi Mira,
Ik herken het ook heel erg, maar ik durf ook niet meer op mijn lichaam te vertrouwen. Ik geloof het pas als ik echt een positieve test heb.
Ik heb ook wel periodes gehad met gevoelige borsten en dan was het niets. Voor jou hoop ik dat het wel wat is. Maar ik weet dus wat je doormaakt.
Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan