Om gek van te worden

Hoi hoi,

allereerst wilde ik even zeggen, heb echt geen leuke dag gehad, ben nu wel een beetje aan het mopperen. Sorry daarvoor

Ik moest dus vanochtend terug voor die wortelkanaalbehandeling.
Maar goed ook want ik heb nooit last gehad van die kies en toen ik er 2 weken voor de eerste keer aan behandeld werd, vanaf dat moment deed ie pijn.
Nou kom ik vanochtend voor de rest van de behandeling, ik had een vervanger.
Echt een verschrikkelijke vent. Doe vroeg toen ik binnen kwam: nou mevrouw komt u alleen voor controle of heeft u ergens last van?
Lekkere binnenkomer. Hij wilde dus de behandeling niet afmaken, want dan moesten er opnieuw foto's worden gemaakt en dat mocht niet met die kleine in me buik.
Opzich een goede zaak. Maar de tandarts die me de eerste keer wilde behandelen, wilde het dus zonder foto's doen (heeft te maken met de diepte van je wortels). En als hij die diepte dus niet goed zou inschatten omdat hij geen foto's ging maken zou dat betekenen dat over een jaar dat ik dan vet veel pijn zou krijgen en waarschijnlijk die kies getrokken moest worden.
Nou heeft die vervanger mij dus een steverige vulling gegeven die tot na de zwangerschap meegaat. Dus nu zit ik met een onafgemaakte wortelkanaalbehandeling. Ik moet terug komen wanneer de baby er is.

Nou vroeg ik me alleen af mag je wel een tandarts verdoving als je borstvoeding geeft?? Want dat wil ik wel proberen te geven.

Sorry voor me lange verhaal, maar het helpt wel, voel me nou al stuk beter. Hhihihi

Liefs

Conny

oh balen zeg.... kom je dus echt voor Jan Kon*
Zelf heb ik 1x röntgenfoto's laten maken bij de tandarts tijdens mijn vorige zw.schap en toen kreeg ik een mooi loodschort voor dat echt zo'n beetje mijn hele lijf bedekte op mijn hoofd na (zwaar trouwens zo'n ding!)

Verdoving met bv kan wel. Is dusdanig plaatselijk dat komt wel goed... hooguit rekening houden met pijnstillers als je na de behandeling nog last hebt. Want net als tijdens je zw.schap zijn bepaalde pijnstillers ook niet aan te raden met een kindje aan de borst. Tegen die tijd even goed op zoeken (en dan het beste voor de behandeling, want zal je altijd zien dat je toch napijn hebt en niks om te slikken in huis )

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan