Om gestript te worden moet je ontsluiting hebben?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vroeg me af of je ontsluiting moest hebbenom gestript te worden.
Ik heb geen last van voorweeen en zelden harde buiken.
Ben nu 39 weken en 3 dagen en mijn eigen er al aan het instellen dat ik zal moeten worden ingeleid.

Iemand van jullie gestript?

Ik ben zelf nooit gestript maar volgens mij hoef je geen ontsluiting te hebben maar moet wel je baarmoedermond verstreken zijn.

gr
Marielle

Jep Marielle heeft gelijk. Alleen staar je er niet op blind, ik was 9 dagen overtijd en bij de 41 weken wilde ze me nog niet inleiden, het is toen toch nog vanzelf op gang gekomen na 2 dagen!

Succes!

X Saskia
mv Rik 04/07/07

Hai,

Waarom denk je dat je ingeleid gaat worden? Dat doen ze pas na de 42e week dus je hebt nog een kleine 3 weken de tijd om op eigen krachten te bevallen, tijd zat!

En ja, voor strippen heb je een verstreken baarmoeder nodig ander kunnen ze er niet bij.

Succes!!!

Gr Kim
39wk2dg

Ik had bij mijn 1e zwangerschap ook nauwelijks harde buiken en geen voorweeen. Toen ik 40 weken en 1 dag was begonnen de voorweeen ( de hele dag") en s'avonds begonnen de echte weeeen en de volgende ochtend is ze geboren. Dus je kan nog helemaal niets zeggen over wanneer je gaat bevallen. Verrassing van moeder natuuur hihi.

Nu in mijn 2e zwangerschap heb ik wel veel last van harde buiken en al veel voorweeen gehad, alles is verstreken en heb al 1 cm ontsluiting maar toch loop ik hier nu al weken mee rond (en ik maar denken dat ik vroeg ging bevallen). En je zal zien dat ik nu later beval dan bij mijn eerste. Ik laat mij wederom verrassen!!

gr
Marielle
38w2d

Ik had bij mijn 1e zwangerschap ook nauwelijks harde buiken en geen voorweeen. Toen ik 40 weken en 1 dag was begonnen de voorweeen ( de hele dag") en s'avonds begonnen de echte weeeen en de volgende ochtend is ze geboren. Dus je kan nog helemaal niets zeggen over wanneer je gaat bevallen. Verrassing van moeder natuuur hihi.

Nu in mijn 2e zwangerschap heb ik wel veel last van harde buiken en al veel voorweeen gehad, alles is verstreken en heb al 1 cm ontsluiting maar toch loop ik hier nu al weken mee rond (en ik maar denken dat ik vroeg ging bevallen). En je zal zien dat ik nu later beval dan bij mijn eerste. Ik laat mij wederom verrassen!!

gr
Marielle
38w2d

gr
Marielle
38w2d

Terug
Bovenaan