om half 12 mijn 2e echo

Ik ben zo nieuwsgierig:) de 2e echo en krijg nu officieel de uitgerekende datum te horen:)

Mijn andere kindjes zijn op 20juni, 7aug en 23okt jarig dus zou het gaaf vinden als deze midden dec komt..

Ik heb heel sterk het gevoel dat deze een jongen wordt. De 2oudste zijn meisjes van bijna 4 en 6 en de jongste is een jongen van bijna 2.

Hebben jullie ook een sterk gevoel wat het wordt? Ik heb alleen bij mijn oudste dochter verkeerd gezeten met geslacht. Bij alle andere kinderen ook in mijn omgeving was mijn gevoel goed...

Liefs marleen

Succes straks! Nog een half uurtje... Geniet ervan!!
Ik heb een zoon die 24 december 7 wordt en een dochter die 28 december 10 wordt....dus ik hoop alleen maar dat deze kleine vóór de 24e wordt geboren....
Ik heb 8 juni weer een echo, de 12 weken echo en hoor dan ook iets meer over mijn uitgerekende datum...ben benieuwd.
Ik denk dat ik een meisje krijg, maar dat dacht ik bij de andere twee ook hahaha....

Groetjes

Waarschijnlijk heb je je echo nu al gehad.
Hoe was het?
En wat is de uitgerekende datum?
Bij onze zoon van net 4 had ik sterk het gevoel dat het een jongen was en dat klopte ook.
Nu denk ik een meisje, maar misschien denk ik daar morgen weer anders over hahaha.
Wij willen over een paar weken een pretecho laten maken want willen het heel graag weten.
Hoop dat je een mooie echo hebt gehad.
Lees het wel.

Hey

De echo was goed!
Ik ben 21december uitgerekend.
De kleine loopt achter in de groei want de feiten zijn bij mij zo dat ik 15dec uitgerekend ben omdat ik 1x sex heb gehad. Ik ga dit ook aangeven de volgende x bij vk. En de kleine komt toch wanneer hij wil! Haha

De volgende afsraak is 21juni...
Maar kijk nu eerst uit naar 20juni dan wordt mijn zoontje 2:)

Liefs marleen

ik denk dat het bij ons een jongetje wordt maar heb totaal geen ervaring dat ik iets kan vergelijken met vorige zwangerschappen. ik ben op 20 december uitgerekend maar mijn gevoel zegt me dat het komt op kerstavond. al vanaf het begin af aan dat ik de datum wist. ik moet 20 juni weer voor een echo of controle weet niet of er dan een echo komt maar ook wij willen weten wat het word zo snel mogelijk eerst wilde ik het helemaal niet weten maar nu begint het toch spannend te worden. en verder gefeliciteerd met u zoontje en geniet maar lekker van de zwangerschap

Terug
Bovenaan