Om het 1/2 uur één wee....

A

Anoniem

Guest
Dames,

Help mij eens een beetje de toekomst te voorspellen! hihihihi....

Sinds vanochtend 6.30 uur krijg om het half uur, soms 20 minuten,  één wee van ongeveer  1 à 2 minuten. Maar het gaat niet sneller en het wordt ook niet heftiger. Is dit nu een valse start of gaat het gewoon heel lang duren?

Het is mijn tweede kindje (eerste ben ik ingeleid)  en ik ben precies 41 weken zwanger.

Laat me eens weten wat jullie hiervan denken.

Groetjes Kim

Hallo Kim,

Ik heb werkelijk ook geen idee, bij onze eerste ben ik ook ingeleid. Dus ik zou echt niet weten hoe het gaat, probeer ik ook wat uit te vogelen. Ik heb soms 2 uur achter elkaar ' weeen'   tenminste ik neem aan dat het weeen zijn.( om de 5a 10 min.)  Maar het zet niet door.
Dus ik kan je geen informatie hierover geven helaas. Misschien is het wel bezig en krijg je hierdoor wel wat ontsluiting. Ik heb hierdoor al 2 cm ontsluiting, mooi meegenomen toch? Houdt je ons op de hoogte, ben erg benieuwd.

Succes en sterkte
Groetjes Trienke

HI Kim,

Pas als ze om de 5 minuten en minimaal 1 minuten aanhouden en ze doen echt pijn dan is de bevalling begonnen. Ik heb nu al zo vaak een valse start gehad dat ik er gek van wordt. Bij mijn 1e bevalling was het op een gegeven moment echt duidelijk, dit zijn weeen!!

Dus helaas, het is nog niet echt begonnen...

gr
Marielle
40w1d

Ja.. ben benieuwd hoe het nu met je gaat..

Liefs Cindy
37 wk 5 dagen

Terug
Bovenaan