oma wordt geopereerd op 89ste

hee meiden,

net nieuws gehad dat me oma is gevallen van 89 jaar en nu dus een gebroken heup heeft! Zo zielig...nu gaan ze kijken in ziekenhuis van hoe en wat want een operatie op 89ste is erg risicovol maar ze hebben niet veel keus! en meestal heeft dit geen goede afloop op deze leeftijd en nu is ze lichamelijk al niet veel meer dus veel over heeft ze ook niet. Hoop dat ze toch nog even bij ons mag blijven. Is de moeder van me moeder! en mijn moeder is vorig jaar dec overleden en om me oma ook kwijt te raken moet er niet aan denken maar wel rekening mee houden. en het is vandaag ook nog me opa's (haar man) sterfdag, hoe is het mogelijk.
sorry niet zulks leuk nieuws maar moest het ff kwijt!
liefs xx

Heey Lieverd!

Wat een naar nieuws! En dat op de sterfdag van je opa en je moeder nog geen jaar geleden verloren, heftig!
Hopelijk Komt ze er goed uit! Ik duim voor je meid!
Sterkte meid!

Liefs xx

Hey bah wat een vervelend nieuws zeg. En dan ook nog eens allemaal tegelijk. Ik hoop echt dat ze wat voor haar kunnen betekenen en dat ze er goed uitkomt! Sterkte!!
Liefs

ze is gisteren geopereerd dmv een ruggeprik..volledige narcose durfden ze niet aan. is goed gegaan nu ff afwachten...ze had wel weer wat praatjes in elk geval! Herstel zal lang gaan duren.
bedankt voor de reacties meiden!!
liefs

Pffft wat je even in een jaar voor je kiezen krijgt meid. Fijn dat de operatie toch goed gegaan is. En die datums.... Mijn vader moest geopereerd worden op de sterfdag van mijn broer. Helaas is mijn vader 3,5 jaar (op de dag af) na mijn broer overleden. Dus ik kan me helemaal voorstellen dat je je even helemaal klote voelt.

Terug
Bovenaan