Oma

A

Anoniem

Guest
Zo voel ik me!! Ben gisteren door mijn rug gegaan en kan nu dus niet meer rechtop staan!!! Heb van de dokter diclofenac en diazepam gekregen dus ben nu een beetje high!! Mijn eigen mama (de echte oma dus hihi) staat me vandaag bij in de zorg voor Marit. Bah, wat irritant als je als moeder niks kan! Ik kan Marit niet eens optillen!   Blijkt maar weer eens; mama's kunnen en mogen niet ziek of krakkemikkig zijn!!

Ojojojoj.... dat lijkt me supererg! Ik had een poosje geleden flinke last van aambeien (sorry voor the detail) en kon toen moelijk lopen en tillen. Toen was ik ook blij dat mijn ouders een dagje zijn komen ondersteunen!

Sterkte!! Enne, niet aan die drugs gaan wennen hè !

Grtz. Poppetje71

Dat lijkt me echt heeeel irritant!
Maar dit soort dingen kunnen gebeuren en het lost zichzelf meestal wel op.
Maar is niet leuk.

Beterschap

Oei,das niet zo leuk.Lief van je moeder,beterschap hoor..
Groetjes Kitty en Tess.

Nounou, pittig hoor. Heel veel sterkte ermee!
En diclofenac is zo'n lekker middeltje! Als je er nog wat overhoudt, niet weggooien hoor. Ideaal bij: Menstruatiepijn, rugmpijn, ernstige spierpijn, kiespijn, kaakoperaties, eigenlijk voor alles waar paracetamol iets te min voor is. (niet dat ik van al het bovenstaande last heb hoor, zou niet best wezen).
Maar dus erg veel sterkte ermee!
Liefs Nelleke

Goh, wat ontzettend vervelend voor je. Ik weet helaas heel goed hoe je je voelt. Ik heb last van chronische rugpijn en heb in het verleden al 3 keer een Hernia gehad, waarvan er één een week of 5 geleden nog is aangetoond met een MRI-scan. Zodra die weer op begint te spelen sta ik ook stijf van de Naproxen en Diazepam. Anders red ik het gewoon niet. Ik lig dan zoals in februari jl. nog, minimaal een week plat, omdat ik gewoonweg niks kan. Vooral in mijn huidige situatie is dit erg problematisch, aangezien ik niet op een partner kan terugvallen. Maar gelukkig heb ik ook heel lieve ouders, die dan mijn taken overnemen. Wat zou je toch moeten doen zonder die mensen hè.

Ik wens je ontzettend veel beterschap en hoop dat je snel weer op de been bent. En denk eraan hoor, forceer het niet, want je hebt er alleen maar langer last van. Je moet nu alleen even aan jezelf denken.

Groetjes Fonske.

nou dat is balen, ik hoop dat je snel weer opknapt.

Groetjes sandra

Heel veel beterschap!

Ben net zelf weer aardig hersteld van een bijholteontsteking en inderdaad: heeeeeel frustrerend als je niet zelf voor je kleintje kan zorgen.

Sterkte!

Terug
Bovenaan