R Ramboo jun 30, 2021 #1 Hallo dames, zijn er hier mensen die ervaring hebben met het spuiten van omalizemab tijdens je zwangerschap? Alvast bedankt voor de reacties!
Hallo dames, zijn er hier mensen die ervaring hebben met het spuiten van omalizemab tijdens je zwangerschap? Alvast bedankt voor de reacties!
G Gebruiker10090560 jul 5, 2021 #2 Ja ik gebruik op aanraden van het UMC nog steeds omalizumab ondanks dat ik zwanger ben. Hierdoor heb ik wel extra controles in het ziekenhuis.
Ja ik gebruik op aanraden van het UMC nog steeds omalizumab ondanks dat ik zwanger ben. Hierdoor heb ik wel extra controles in het ziekenhuis.
R Ramboo jul 7, 2021 #3 Thanks voor je antwoord! Zijn er tot dusver nog geen rare dingen gevonden op echo's? Of voel je je anders?
Thanks voor je antwoord! Zijn er tot dusver nog geen rare dingen gevonden op echo's? Of voel je je anders?
G Gebruiker10090560 jul 7, 2021 #4 Nee helemaal niet ! Alles zag er goed uit op de termijnecho. En extra echo’s in het ziekenhuis alleen maar fijn.
Nee helemaal niet ! Alles zag er goed uit op de termijnecho. En extra echo’s in het ziekenhuis alleen maar fijn.