omdat zwanger worden niet vanzelf gaat

lieve meiden
ik ben aangemld sinds een week opdeze site dacht altijd das aleen voor als je zwanger bent na wat hebben rond gelezen vond ik dus ook dit deel van het forum
mn man en ik zitten dik 4 jaar in de medische molen heb 6 iui gehad 1x ivf en 1x icsi en nu dik 3 weken geleden onze 1e cryo terugplaatsing en die zit er nog steeds
jullie mogen eerlijk weten had de hoop al opgegeven dacht bij mezelf doe de cryo terugplaatsing nog en als onze eitjes dan op zijn gaan we samen verder dan hoeft het niet meer iedere keer die spuiten en het heen en weer naar het ziekenhuis was er zo moe van totdat ik vorige week zondag de zwangerschaps test deet kon het niet geloven maar 2 dikke strepen erop te zien
lieve meiden ik hoop heel erg dat jullie droom uit mag komen net zoals hopelijk als het allemaal geod verloopt ons wondertje over een paar maanden in onze armen kan houden
wilde dit graag met jullie delen en hoop dat jullie de hoop niet verliezen eens in de zoveel tijd komen de dromen echt uit
liefs jenny

hey Jenny,

Gefeliciteerd, ongelooflijk he...! Wij hebben er ook lang op moeten wachten en geheel onverwachts toch nog spontaan zwanger geraakt. Hopelijk kun je genieten (vind dit ook nog steeds wel moeilijk) en komt er over een aantal maanden een heel mooi kindje voor jullie

hey sparkel vind het nog steeds erg moelijk om te geloven eenigste wat ik nu graag wil is het hardje horen kloppen ter bevesteging maar moetpas 6 augustes naar het ziekenhuis en dat vind ik best lang duren het liefst ging ik gister nog heen
ik hoop dat ik er van kan genieten de reacties om me heen zijn wel heel erg lief en heb een paar kleine precentjes gekregen wat ik niet had verwacht maar wel erg blij mee ben dus hopelijk blijft het lekker zitten tot het groot en sterk is om op de grote wereld te komen

Hè Jenny,
Dat is een bekend gezicht hier.
Wij kennen elkaar al van de IVF Hyves
door jou verhaal ben ik zeker alles positiever in gaan zien en houden wij de hoop er ook in.
Liefs suusje

Hey Jenny,

Als je het niet meer uithoud, moet je bellen naar de ha. Die kan dan wel regelen dat je eerder een echo krijgt hoor.
In jou geval zou ik het ook eerder willen zien!

Heel veel suc6 iig

hey kissiefer

wij zijn via het zieknhuis zwanger geraakt dus moet denk ik wachten op hun al had ik zelf al voorige week bij de ha willen zitten hiih zal het wel eens met man lief over hebben daar had ik het al eens tegen gezegd maar die zij we moeten ook een keertje tevreden zijn hoor ihihih maar ja mijn eigen gevoel zegt eerst zien dan pas eccht geloven tis nu zo onwerkelijk heb geen klachten zoals misselijk of iets in die richting aleen beetje gevoelige voor gevel maar meer ook niet
en word zachtjes aan beetje gek hiihih normaal vliegen hier de weken voor bij maar nu lijken ze met de dag trager te gaan

liefs jenny

Terug
Bovenaan