omdraaien!

A

Anoniem

Guest
David is de laatste tijd nogal hyperactief in de box en eergisteren was hij zo druk op zijn buik dat hij ineens omdraaide. Hij keek er heel verbaasd bij!
Ik ben benieuwd of hij het nog eens gaat doen deze week of dat hij het weer gaat 'vergeten'. Heel vaak doen ze toch iets eenmalig en doen het pas weer  weken later opnieuw. Hoe is dat bij jullie?

Bravo David!!!!
Leuk zeg, weer een stap verder....Of het nou eenmalig is....hij doet t vanzelf wel weer een keer. Nou, Domenikos is absoluut geen fan van op de buik (m'n andere 2 ook al niet) dus dan duurt t allemaal wat langer dat draaien. Hij gaat wel steeds op z'n zij vanuit de rugstand.
Groetjes,Priscilla

Nadat het Eva het af en toe al wel eens per ongeluk deed, omrollen, doet ze het van afgelopen zondag elke dag meerdere malen. Leuk he om te zien, dat ze in een keer het echt door hebben. Van rug naar buik gaat het hier goed, het terugrollen heeft ze nog niet echt in de gaten.
Elke keer weer wat nieuws, zo leuk om te zien, maar het doet je ook zo beseffen dat deze tijd zo snel gaat, vind je niet?

Gr. Alice

Russell die heeft zich voor het eerst 4 keer van zijn rug naar zijn buik gedraaid op zijn zus haar verjaardag 8/1. Daarna een week of 3 niet en toen had hij het door, dus als ik hem nu in de box leg en draai mij om dan ligt hij al op zijn buik...
Alleen dat terugdraaien heeft hij nog niet door.
Dus als hij het zat is moet ik hem elke keer weer terugdraaien...
Hij pakt ook echt gericht iets als hij het wil hebben en de muziekmobiel boven de box is ook niet meer "veilig" als hij zijn best doet kan hij er soms lekker aan trekken.Tijd om de box een stand lager te zetten...

Groetjes Kirsten mama van Tyrone bijna 8, Meadow 4 en Russell bijna 6 mnd

Jaaaahaaaaa!!!!!!!

noa heeft zich nu ook 2 keer uit zichzelf omgedraaid.
zo leuk want je zag haar echt afzetten echt grappig om te zien.
ze is ook heel druk in de box ze gaat van hot naar her.
de hele box door.
en zo ben je alweer een stapje verder wat gaat het snel allemaal.

liefs annelies mama van noa

Wat snel gaan ze he.
Mijn oudste zoon Ruben  (van 28-12-06) was erg langzaam met dat soort dingen, die draaide pas met ruim 6 maanden.
Evy is echt veel sneller, die draaide al met 4 maanden en nu is ze 5 maanden en 2 dagen ;) en ze draaide vandaag ook weer terug. Ik ben heeeel trots.

Leuk om  al jullie ervaringen te lezen!
David heeft het omdraaien niet nog een keer gedaan maar hij is wel de hele dag enorm druk in de weer. Hij draait nu, in etappes, 360 graden om zijn as (op zijn rug), stampt heel hard met zijn voeten op de boxbodem en gilt  en joelt erbij. Dan is het ineens weer erg stil, en is hij een speeltje heel nauwkeurig aan het bestuderen. Of hij oefent met klanken bbbb, rrrr, gggg. Erg vermakelijk allemaal.

Vorig weekend is Zoë  van de buik naar de rug omgerold. En dat wel 4x achter elkaar. Volgens mij vond ze het wel leuk. Maar volgens mij heeft ze weer een pauze ingelast want nu doet ze het niet meer.

Er er zijn nog geen pogingen voor het omrollen van de rug naar de buik.

Die van mij is dus  een beetje eigenwijs hihi en doet het dus net andersom.

Terug
Bovenaan