Omdraaien

Hai,

Olivia draait zich sinds een paar dagen telkens om van buik naar rug, met slaapzak aan. Terug naar buik lukt nog niet, dus ik moet er vaker heen om haar weer terug op haar buik te doen (ze slaapt op haar buik), dus ik hoop dat ze dat snel leert. Zijn hier kindjes die al van rug naar buik rollen? En hoe snel deden ze dat nadat ze van buik naar rug rolden? Ik weet het niet meer zo goed van mijn oudste.

Groetjes, Martha

Olivia 15 weken

Rodin rolde eerder van rug naar buik. Ongeveer 2 weken later rolde hij ook van buik naar rug.

Bij mijn oudste ging het ook zo...

Succes met je meisje!

Gr, Nicole (Rodin 16 weken)

Nou Rebecca doet het nog steeds niet, ze doet het half, ze rolt naar buik op haar armen na, maar ja zo lig iik ook eigenlijk.
En van buik naar rug heeft ze iets anders op gevonden, Omdat we haar langere tijd niet op haar buik hebben kunnen leggen ivm beademing en de dop op de canule die vooruitstak. en nu toch weer kunnen doen, ze zet het op brullen als ze het zat is, krijgt dan veel slijm in de canule zodat we haar moeten omdraaien om uit te zuigen.
Al begint ze wel al te buikschuiven als ze op haar buik ligt.

Groetjes Pauline
Rebecca 23w1d

Jahoe Quintus draait van rug naar buik. Hij ligt nu steeds op zijn zij in bed. Hij kan ook helemaal naar zijn buik, maar nog niet terug. Dan gaat ie brullen. Gek he? Andersom dan bij jullie!

Quintus 14 weken 5 dagen.

Komt waarschijnlijk omdat Olivia altijd op haar buik slaapt dan ;)
Ze draait wel naar haar zij, maar helemaal naar haar buik doet ze nog weinig pogingen toe ;)

Terug
Bovenaan