Omdraaien

hallo

mijn dochtertje draaide zich ook al helemaal alleen om toen ze 4 maanden was
en toen dacht ik dat ze heel snel zou zijn
maar tegendeel is waar
ze is nu 13 maanden en begint nu pas met zichzelf optrekken aan de box ook kruipt ze niet
dus benieuwd wanneer ze gaat lopen had eigelijk gedacht dat ze dit al deed
maar zo zie je maar

groetjes van semmetje
 
sorry als dit een beetje opscheppen is maar onze dochter is nu net een maand. (van 3 maart 2011) en ze draait zich al helemaal om.
we hebben niets meer te zeggen over hoe we haar neer leggen.
en ze buikschuift ook al over de grond heen
 
Met 4 maanden omdraaien is normaal, wel lekker vlot, maar niet vreemd. Mijn oudste twee meiden konden allebei met 4 maanden omdraaien.
Met 1 maand omdraaien is heel vroeg, maar heb ik ook vaker gehoord.
 
Onze eerste draaide zich met 6 mnd voor het eerst om.en ons zoontje nu ook al voor zin 4 mnd.van rug naar buik en weer terug.
met 1 mnd omdraaien??van rug naar buik dan??nog nooit gehoord!!overstrek ze zich niet??of kiss syndroom??dan hoor je dat wel meer.maar met 1 mnd omdraaien en tijgeren lijk me niet normaal.of je zou cb eens kunnen vragen.
liefs jootje
 
ons zoontje kon zich ook met een maand omdraaien van buik naar rug, hij is altijd erg sterk geweest met zijn nekje en armen....hij heeft ook een tijdje veel minder gedraaid. sinds hij 6 maanden is draait hij pas echt om merk ik, dus hij draait zich om om iets te pakken (van rug naar buik en weer terug) en draait door, schuift op zijn buik, draait om zijn as, schuift naar achteren, kortom is zich bewust aan het bewegen en snapt wat hij doet. Dat wat hij met een maand deed was meer toeval........
 
hoi hoi

mara draaide al met 2 weken, ze is zo beweeglijk en ze deed ook overstrekken tot ze erachter kwam dat ze op die manier ook kon bijdraaien

ik ben begonnen met haar nachts vast te leggen en daardoor die ontwikkeling even stilgelegd

nu is ze 10mdn, loopt al langs de bank en sinds gister ook zelf gaan staan en nu ook eindelijk kruipen! ja eerst leren lopen en dan pas kruipen

ach elke kleintje volgt zijn eigen weg, geniet er lekker van en als jouw kleintje dat doet is het toch normaal?

 
Terug
Bovenaan