omega

ik heb best wel een druk kind maar geen adhd.wie heeft er ervaring met kinder optimax omega.ik wil het eens proberen ook omdat het volgens mij ook gezond is want hij eet geen vis,maar ik schrok ook van de prijs.graag van iemand zijn mening.
 
mijn zoontje nu bijna 3 jaar is heel druk en met heel druk bedoel ik dat zelfs dokter ebn concultatiebureau er niet meer mee wisten om te gaan en me doorverwezen naar jeugdzorg.
ondertussen dat jeugdzorg onderzoeken deed naar mijn zoontje ben ik aan omega vetzuren begonnen van optimax kost idd een hoop geld 22 euro maar je doet er ongeveer een maand mee de eerste maand merkte ik weinig verschil was mij ook vertelkt in de winkel de tweede maand merkte ik een verandering bij mijn zoontje nu ruim een jaar verder kan ik met gerust hart zeggen dan omega vetzuren echt geholpen hebben ik heb een compleet ander kind gekregen , heb in dit jaar ook van andere merken t geprobeert maar dat was geen succes werd weer druk driftig en deed zichzelf pijn dus ik hou t nu bij optimax vetzuren. mijn advies is probeer t een paar maanden baat t niet schaden doet t ook niet .ik zou niet meer zonder kunnen bij mijn zoontje
 
Terug
Bovenaan