[quote quote=10459264]Mijn zoontje van 2 maand start er vandaag mee. Nog niet geheel duidelijk of het de reflux is of mijn enorme melkstroom. Broodpitmeel werkt tnt niet. Vindt het ook maar onhandig bij bv. Hij is enorm onrustig tijdens de borstvoeding. Hopelijk snel effect.
Geef je fles of borstvoeding?[/quote]Herkenbaar, hier was dat ook een beetje de kwestie. Naast dat jbpm wordt afgeraden icm Nexium heb ik begrepen, vond ik het ook geen doen om full time te gaan kolven. Ik had ook sterke melkstroom (nog steeds wel beetje, maar dochter kan er goed mee omgaan). Heb om het uit te sluiten eens 2 dagen alleen flesjes gedaan en dus gekolfd, maar toen bleef de reflux en onrust. Ook lactatiekundige mee laten kijken en die zag het ook wel, maar ook niet als reden voor de reflux. Blij in mijn geval dat ik dus niet gestopt ben want dan had ik het probleem niet opgelost en het wel erg gemist.
Het op tijd ophogen van dosering Nexium herken ik ook, onze kinderarts onderkende dat niet en het moest dus weer heel erg worden, voordat hij ons geloofde. Tip: vraag op tijd een andere kinderarts als ze je onvoldoende helpen, er zijn echt betere en je hoeft niet aan te tobben met een arts die niet wil helpen (en in mijn geval vooral dacht dat in steeds meer medicatie in m'n kind wilde stoppen.. heel vermoeiend).