Omg buik foto

Eergisteren was ik bij de gamma en toen ik voor een grote spiegel stond viel me buik op ik wist dat die groeide maar zo erg wist ik niet..

Dus heb eens een foto gemaakt en vergeleken met de zwangerschap van me zoontje en hij is gewoon maar iets kleiner dan me buik toen ik 18weken zwanger was van me zoon..

Ik schok me de dood ik wist dat de buik sneller groeide met opnavolgende zwangerschappen maar zo erg had ik niet opgerekend..

Het is dat je hier geen foto's kunt plaatsen anders konden jullie het zien

Jaaa, ik heb precies hetzelfde joh! Kan haast niet geloven dat het van de zwangerschap komt zo snel al. Ben ook al wat kilootjes aangekomen terwijl ik mijn eerste zwangerschap de eerste 12 weken geen gram aankwam. Hoop toch niet dat ie zo door blijft groeien! Heb ook mijn zwangerschapsbroek al aan.

Ben wel blij dat ik niet de enige ben haha!

Hier ook hetzelfde ik pas nog maar 2 broeken waarvan 1 al echt strak zit.
Hopelijk dat we volgende week een hoede echo hebben.
Dan even positie broeken shoppen

Nou mijn moeder zei vorige week ook.. je bent pas 9 weken en je loopt er bij alsof je al veel verder bent! Als ik kijk naar de 'buik' foto's van mijn vorige zwangerschap, was mijn buik nu nog lekker plat.. maar helaas, nu niet. En heb lekker al een positiebroek aan. Alleen mijn zomerbroeken van de vorige zwangerschap zijn een maatje te groot.. dus dat wordt toch even shoppen (he wat vervelend!)

Hier passen de broeken ook niet meer en wordt het steeds moeilijk mijn buik te verstoppen voor iedereen,,, Zwangerschapskleding heb ik niet,, ben ik niet nodig geweest bij de eerste zwangerschap,, Ik heb nog een lange rok en een 3kwartbroek met rek in de kast liggen die ik bij de eerste ook aan had in de zomer,, en nu de markten weer beginnen koop ik mij nog 2 3kwarters met rek, en dan wanneer het koude weer er aan komt mijn trainingsbroeken maar weer achter uit de kast vissen,,, Ik zie wel uit naar de bruiloft van mijn schoonzusje 7 juni,, Ik heb me een lange jurk gekocht voor die dag,, en gisteren heb ik hem nog ffies weer aan gehad,, kan die dag lekker showen met mijn buik hihi,, die valt al heel goed te zien in de jurk,,,

Terug
Bovenaan