OMG nog zoveel te doen..

En ik zie door de bomen het bos niet meer.. Vanmorgen de kleertjes/beddengoed/slaapzakjes/overigebabyspul van zolder gehaald omdat allemaal te gaan wassen. Maar wát een berg ligt er nu.. Niet normaal.. En onze babykamer is nog steeds niet klaar, er staan allemaal dozen en kratten op onze slaapkamer met pruttel. De kleren van ons liggen hot en her in de slaapkamer, en hoe langer ik er naar kijk hoe moedelozer ik wordt..
En dan met een lijf die al protesteert als ik alleen maar een rondje stofzuigen heb gedaan? Hoe krijg ik het klaar.. *paniek*..

Haha, komt mij ook bekend voor! Wilde al een hele tijd de babykamer inrichten, maar die troep!! Werd al overspannen als ik die dozen zag staan, en dan deed ik de deur maar weer dicht.
Vorige week zondag heb ik al mijn moed verzameld en was ik eigenlijk met 2 uurtjes klaar. Heb een vuilniszak neergezet en zonder nadenken alle troep weggegooid, heerlijk! haha.

Ben tevreden over het resultaat. Moet alleen nog dingetjes gewassen worden, maar dat is het werk niet.

Voor de andere dingen heb ik een lijstje gemaakt en ik probeer elke dag iets te doen zodat me hoofd ook leger wordt.

Niet teveel gaan stressen hoor, gaat allemaal vast en zeker goed komen!!!!

Heel veel succes!

Liefs

Ohh vervelend voor je !!!! Dat kan heel frustrerend zijn !! Ik ben blij dat het hier allemaal in orde is op het wassen van de kleding etc na.
Maar probeer anders per dag beetje bij beetje te doen. Probeer gewoon te beginnen. Alles op je eigen tempo en gemak... Als het niet meer gaat trek je weer de deur dicht en hou je er lekker mee op !!
Kan misshien iemand je helpen met wassen? Dat bijv je (schoon)moeder of vriendin een gedeelte meeneemt naar huis en lekker voor je wast !? Misschien kan dat al schelen !

Doe rustig aan ! Je hebt nog alle tijd en het komt helemaal goed !

Succes !

Liefs !

Hoi, hier is alles heerlijk op orde. Babykamer is helemaal klaar Heb van de week de witte baby was gedaan, en als dat droog is ga ik de gekleurde was doen.
Probeer het zo een beetje in etappes te doen. Dit ook vanwege mijn pijnklachten.

Stond er wel versteld van hoeveel was wij hadden. Dacht ach 1 witte was en misschien gekleurde wasjes. Nou het zijn nu 2 witte was en zeker 3 gekleurde was hihi.

Rustig aan

x yvonne

Ik herken het hoor! Ik heb een lijstje gedaan met dingen nog te doen. Ik schrok me naar! Ik ben meteen begonnen met de babywas en 2 wassen verder is bijna alles al uitgewassen. Met dat kleine spul ruimt het wel op haha! De eerste strijk zit er ook op. Dat is wel een werk zeg! Al die kleine broekjes, mutsjes etc.!

Nu moet ik nog alles schoonmaken, maar daar komt moeders me bij helpen. Lang leve je moeder haha! Verder haalt mn man volgende week de wieg op en haalt de laatste dingen van zolder. Wandelwagen, maxi-cosi etc. Dan dat nog even schoonmaken, babybedjes/wieg op amken en laat maar komen!!

Misschien ook wel goed dat we nog wat te doen hebben, anders duurt het verlof zolang haha!

Liefs ciomama

hmm ik ben dan wel afhankelijk van anderen, maar ergens is dat ook lekker hoor

voelde me net Katrien Duck; donald!! dat moet daar heen en dat daarheen, nee toch maar daarheen hihihihi
en Tamarah doet al het poetswerk

nu nog de weken doorkomen

Terug
Bovenaan