OMG Zwanger!!

<p>beste! </p><p> </p><p>Vandaag positief getest vanmiddag ??</p><p> </p><p>Dikke streep en op de clear blue 2-3 weken, maar waar moet ik nu echt rekening mee gaan houden, ik weet wel zoals eten, maar zijn er nog dingen die je niet snel verwacht waar je mee moet opletten? </p><p> </p><p>ik ben zo blij ik kan niet stoppen met trillen?</p>

De standaard dingen,
Bepaald eten, Foliumzuur slikken, geen kattenbak schoonmaken, eerste 3 maanden niet naar de sauna, niet onder de zonnebank..

Maar probeer vooral gewoon te leven zoals je al deed, en te genieten, dit is zo een bijzondere tijd! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

dankjewel!!
en is het normaal om menstruatie pijn te hebben zoals je ongi zou worden? 

had vandaag 2 dikke positieve testen is het nodig om morgen nog eens te testen? 

Gefeliciteerd!
Hetgeen dat ik niet zag aankomen maar mij wel werd ontraden door de Philips aventzwangerschapsapp waren glijbanen haha maar daar zou ik me niet te druk om maken haha
Geniet!

Van harte gefeliciteerd! Vooral genieten van het feit dat je zwanger bent en je moet er altijd 2 weken bij optellen dus dan ben je nu ongeveer 5 weken zwanger. Heel normaal die menstruatie krampen, heb ik ook heel erg gehad. Kon wel door de grond zakken zo heftig. Je lichaam is gelijk plaats aan het maken en is gelijk bezig met je darmen en alles verschuiven. ?

@bollebuikpuntnl 
oh echt dat wist ik helemaal niet ! ik dacht dat ik net 3 weken was ofzo ?
ik heb naar een verloskundige in de buurt gemaild en verwacht morgen wel wat terug dus ben benieuwt! 

Terug
Bovenaan