Omgaan met onregelmatige cyclussen

<p>Hoiii allemaal,</p><p>Ik vroeg mij af hoe andere omgaan met onregelmatige cyclussen. Mijn arts zegt het allemaal los te laten maar hoe dan...? Doordat ik niet weet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, weet ik ook niet wanneer ik het extra gezellig moet maken. </p><p>Wie heeft er tips?!</p>

Ik heb ovulatietesten gebruikt. Had soms wel cyclus van 65 dagen dus anders wist ik nooit wanneer eisprong was. Uiteindelijk na 7 maand zwanger geworden toen.  Nu 2e ronde van de tweede

[quote quote=10563453]Hier ook zo’n gevalletje. Ik ben toen ovulatietesten gaan gebruiken zodat ik me piek niet ging missen[/quote]
ik gebruik nu ook ovulatietesten, vaak herken ik de symtomen wel waardoor ik sneller mijn ovulatie vind. Maar die tijd tot de symtomen..... pfff wat een hel. Het is wachten en 3x zo goed opletten. Je bent er telkens mee bezig, dit werd af geraden maar hoe kom je dan de tijd door...

[quote quote=10563690]Ik heb ovulatietesten gebruikt. Had soms wel cyclus van 65 dagen dus anders wist ik nooit wanneer eisprong was. Uiteindelijk na 7 maand zwanger geworden toen. Nu 2e ronde van de tweede[/quote]
pffff 65 dagen!! dan mag ik nog niet klagen met 47. Mag ik vragen hoeveelste ronde het was toen je zwanger werd?
Ik zit momenteel in ronde 5, door die onregelmatige cyclus mis ik 2 volle maanden, dit frustreert mij best veel. Het voelt als 2 gemiste kansen.... helaas doe ik er niets aan. Alleen klagen en zeuren bij de dames hier hihi 

Ik heb teunisbloemolie vitamines gebruikt om een regelmatige cyclus te krijgen. Ik had ook een hele onregelmatige cyclus. Bij mij heeft het geholpen.

Hallo,

Ik heb ovulatietesten van sensitest gebruikt in combinatie met temperaturen. Zo heb ik maandelijks een goed inzicht gekregen wanneer mijn eisprong is/was.

Inderdaad zoals hier  boven gezegd word. Ovulatie testen . Dit gaf mij veel meer rust zodat ik zeker mijn eisprong niet kon missen ? En met teunisbloem olie werd mijn cyclus wat korter !

Terug
Bovenaan