Voor mijn peuter gelden eigenlijk dezelfde regels als normaal. Tv van 8.30-9.00 en van 17.00-18.00. Filmpje kijken alleen van 11.30-12.00 als ze moe wordt en het nog geen etenstijd is. (niet elke dag). Eerlijk gezegd zijn onze dagen nog steeds zoals altijd, alleen is ze nu altijd thuis en mist ze 1 dag gastouder en 1 ochtend peuterspeelzaal.
Ben blij met het mooie weer, we spelen veel buiten. In de achtertuin een tent gemaakt van een oud laken, is ze erg zoet mee. Bij de kringloop een nieuw fietsje gekocht voor €5. Nieuw zand in de zandbak. Rondjes wandelen en onderweg bloemetjes plukken. Even naar de speeltuin, supermarkt of naar de bakker doe ik ook nog steeds hoor. En op de bakfiets naar de stad. Even naar de Hema en weer terug naar huis.
Ik heb de laatste 2 weken gemerkt dat peuters eigenlijk al snel tevreden zijn.. al lopen we elke dag hetzelfde rondje, ze vindt het prima! Je hoeft niet steeds Wat nieuws te verzinnen.
Zelf doe ik deze weken klusjes waar ik normaal nooooit aan toe kom ( keukenkastje uitzoeken en schoonmaken, de gordijnen wassen etc) Ik vind het heerlijk hihi