<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben inmiddels 30 weken zwanger en de vader en ik zijn uit elkaar. Contact gaat ontzettend moeizaam, maar ik zou het toch fijn vinden dat de kleine straks een goede band met hem kan opbouwen.</p><p> </p><p>Nu komen we er over onder andere de omgangregeling niet uit. Hij wil de baby bij 4 weken oud om het weekend bij hem hebben met een doordeweekse papa dag. Nadat ik me enigzins heb verdiept in omgangregelingen lijkt het mij het beste om hem in het begin 2 x per week 1 uur langs te laten komen, dit langzaam uit de breiden naar meer uur, dan wat uurtjes met hem mee naar huis, vervolgens als ik weer ga werken 1 dag in de week bij hem thuis en in het weekend een dagje en langzaam opbouwen naar een overnachting. Dat uiteindelijk uitbreiden naar meer uurtjes bij hem zodat we na een jaar of 1,5/2 over kunnen gaan op het om het weekend een weekend regeling.</p><p>Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Is mijn voorstel enigzins redelijk? Ik moet bevallen in het ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk en heb kans op eclampsie en HELLP syndroom wat me ontzettend angstig maakt voor de bevalling. Daarom wil ik hem er ook niet bij hebben omdat ik geen onnodige stress wil hebben bij de bevalling en hij me dat nu wel geeft en ik dat in de komende 2,5 niet zie veranderen. Daarom ook in de kraamweek niet veel uur omdat ik na de bevalling alsnog complicaties kan oplopen. </p><p>Ik krijg alleen maar te horen dat ik hem vanalles ontneem op deze manier waardoor ik me echt klote voel.</p><p>Mag ik jullie mening hierover?</p>