Omgekeerd...

Het is nu half 3 's nachts en ik ben nog steeds niet moe, alleen misselijk.... Morgen ben ik weer een zombie. Kortom ik leef omgekeerd! Iemand anders ook wakker 's nachts?

Wel eens wakker snachts(naar de wc o.i.d) maar meestal daarna weer snel in slaap. Ik zou ook niet weten wat je er aan kan doen. Mss is met je VK overleggen? succes!

Ja heb ik ook, veel wakker, niet in kunnen slapen en een date met de wc. Had ik de vorige keer ook. Als het bed op poten moet wordt het nog gekker dan kan ik bijna niet meer in bed komen. Heerlijk hé. Nog even volhouden!

Soms ben ik 's nachts ook klaarwakker en dan bekoop ik dat de twee dagen daarna weer.

Weet van de oudste wel dat het steeds vaker gaat voorkomen naarmate de 40 weken in de buurt komen.

Naja, het aftellen gaat bijna beginnen en daarna is de nachtrust helemaal foetsie. Maar dan hebben we er wel wat voor terug ;)

Ik word gewoon gek van mezelf als ik niet kan slapen. Ben uiteindelijk 4 uur 's nachts in slaap gevallen. Mijn man heeft mij vanmorgen om 11.30 maar eens wakker gemaakt! Tja, ik moest ook nog naar het werk...GAAAAAAAAAAAP!

Jij kan tenminste nog uitslapen! vannacht ook weer 3 keer naar de wc geweest en kramp in mn kuit. Maar vanmorgen moest manlief gaan werken,en wie kon de hondjes uitlaten. Juist ik..En terug naar bed doe ik dan ook niet hoor..Vanmiddag maar een dutje doen.

Ik slaap ook mega slecht 10x naar de wc snachts en als ik dan is i slaap val vaak nogal laat gaat om kwart over vijf de wekker van vriendlief, ben ik klaar wakker en is ook die kleine gelijk mega druk.... probeer voor mezelf wel om overdag niet te gaan slapen anders kom ik snachts helemaal niet meer in slaap....

Terug
Bovenaan