Omgekeerde wereld

Hallo allemaal!
Mijn zoontje is sinds kort volledig aan de kv. Hij heeft zelf al redelijk vaste tijden waarop hij drinkt en das best lekker, ware het niet dat hij overdag dus slaapt van 16 tot 21 en 's nachts twee keer komt, om half twee en om kwart over vijf weer, heel stipt!
Het tijdstip waarop hij 's avonds de voeding krijgt is wel aan het schuiven naar steeds later, maar die nachttijden veranderen niet!

Overdag hebben we de gordijnen open, doen niet zachtjes. 's Nachts valt hij wel weer gewoon in slaap na de voeding, gelukkig.

Ik ga vandaag proberen of hij tussen de voedingen wat langer wakker kan zijn, misschien doet dat wat.

Heeft iemand tips? Ik vind het niet zo erg dat hij 's nachts komt, maar twee keer en overdag zo lang pitten...mwoah...liever niet...

Bedankt!
Natalie
 
Heb je hem dan in zijn kamer liggen? Misschien kan je hem op die tijd beter in de woonkamer houden en 's nachts in zijn kamer.
Je kan hem ook proberen wakker te maken voor een voeding.
 
idd toch proberen het ritme langzaam aan te verschuiven dmv rekken en eerder wakker maken. Het zal even volhouden zijn, maar het gaat je vast lukken! Slapen van 16 tot 21 is overdag echt te lang, probeer hem eens wakker te maken. Er mag eigenlijk niet meer dan 4 uur tussen 2 voedingen in zitten overdag. Ons dochtertje (3 mnd) had in het begin ook haar ritme verkeerd, maar we hebben gewoonwat gerekt en eerder gewekt en nu heeft ze een goed ritme, terwijl we op verzoek voeden. 4 uur tussen elke fles, en 's nachts rond 22 uur naar bed, wakker om 8 uur.
Suc6!
 
Terug
Bovenaan