Omgeving Haarlem

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal ,

Ik kom van het juniforum 2006 en daar is eigenlijk niemand uit de omgeving van Haarlem en ik zou het zo leuk vinden om te kleppen met meiden/dames uit de buurt samen misschien shoppen enzo.
Ik kom oorspronlijk uit Apeldoorn en mijn man komt uit Haarlem vandaar dat ik hierheen verhuisd ben hier naar toe , maar veel bekende heb ik niet in de omgeving.
Ik ben 24 en moeder van 2 zoontjes 1 van 5 en 1 van 2,5 en 24 weken zwanger van de derde zoon.
Hopelijk vind ik misschien een gezellie contact hier , wie niet waagt wie niet wint toch

groetjes Danielle

quote: Zwelgje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2006 19:16:16'));

Hoi allemaal ,

Ik kom van het juniforum 2006 en daar is eigenlijk niemand uit de omgeving van Haarlem en ik zou het zo leuk vinden om te kleppen met meiden/dames uit de buurt samen misschien shoppen enzo.
Ik kom oorspronlijk uit Apeldoorn en mijn man komt uit Haarlem vandaar dat ik hierheen verhuisd ben hier naar toe , maar veel bekende heb ik niet in de omgeving.
Ik ben 24 en moeder van 2 zoontjes 1 van 5 en 1 van 2,5 en 24 weken zwanger van de derde zoon.
Hopelijk vind ik misschien een gezellie contact hier , wie niet waagt wie niet wint toch

groetjes Danielle

HOI   Danielle,

Ik heb laatst een zelfde soort oproepje geplaats op het juniforum alleen heeft toen niemand gereageerd! Maar ik woon in Haarlem en zit dus ook op het juniforum! Ik ben 2 juni uitgerekend en jij?
Heb je je al aangemeld voor een cursus in Haarlem?

gr
Marielle
23w3d

haai , ik ben 4 juni uitgerekend.
Ik heb je oproep niet zien staan anders had ik zeker gereageerd ,
Ik ben verder niet met een cursus bezig het enigste uitje wat ik eigenlijk heb is kids naar school en boodschappen doen en dat gaat ook vervelen.

groetjes Danielle

o als je wilt mag je me toevoegen op msn Brilliantje@hotmail.com

Kan ik je ook gewoon mailen? Ik doen niet aan msn!

"Ons" mensendieck groepje zoekt nog zwangere vrouwen die mee willen doen met mensendieckzwangerschpacursus. We beginnen 1 maart, duurt 10 weken en het is in Molenwijk! We zijn nu met 3 vrouwen en zelf ken ik niemand van de groep!

gr
Marielle

Tuurlijk kun je ook gewoon mailen .
maar even een vraagje wat houd dat mensendieck therapie precies in

Hai meiden

Ik kom uit Zandvoort. Ik heb helemaal geen bekenden die ook zwanger zijn, dus ik kan best een paar lotgenootjes gebruiken...... Ik ben vandaag precies 11 weken zwanger en mag volgende week weer voor een echo. Ben zooooo benieuwd! Als het goed is, is het dan al een echt mensje! Kan me er nog niks bij voorstellen, maar we zien het wel.

Als jullie het leuk vinden: annetvanwonderen@hotmail.com
Misschien tot gauw!
Liefs Annet

Dit is de site vd mensendieck:

http://www.mensendieck.start.at/

Ze geven ook 2x in de week zwangerschapszwemmen, op dinsdag en donderdag van 1815-1915. Hier kan je gewoon losse lessen voor volgen. Je moet maar eens op de site gaan kijken!

spreek je snel, heb vandaag niet zoveel tijd!

gr
Marielle

Marielleforum@hotmail.com

Terug
Bovenaan