omgeving vertellen??

A

Anoniem

Guest
ik ben eigenlijk wel eens nieuwschierig wie jullie het allemaal vertellen dat jullie 'bezig' zijn zwanger te worden?
ikzelf heb het alleen aan mn schoonzus verteld. Ik wacht met mn ouders  tot ik echt zwanger ben. dan is het meer een verassing. hetzelfde geldt voor mn collega`s.

En Jullie???

Groetjes

Ik ga niemand vertellen dat we volgende maand weer gaan beginnen (dan wordt nl spiraal verwijderd). (schoon)Ouders brengen we pas op de hoogte als het raak is!

Veel succes!

Hoi,

Ik ben een behoorlijke kletskous en kan slecht iets voor me houden, Mijn man wil echter dat zijn familie van niks weet die weten dus niks, maar mijn ouders wel, heb een hele goede band met mijn moeder en zusje, die weten het dus en 1 goede vriendin. De rest pas als het echt zo is.

gr. Bambi

Hoi hoi,

Wij zijn nog in de beginfase (deze week wordt er flink geklust :$), maar ik heb het aan mijn beste vriendin verteld, een paar vrouwelijke naaste collega's en mijn broertje (die nog bij ons in huis woont, hij gaat over maandje of 2-3 samenwonen).

Mijn schoonvader is al vrij oud (90) en met mijn ouders heb ik niet zo'n hele goede band helaas, dus die vertel ik het pas als het zover is. En stiekem hoop ik eigenlijk dat, als het zover is, de band met mijn ouders wat beter gaat worden... we'll see.

Groetjes,
Con

Ik heb het aan niemand verteld. Wel weten 2 vriendinnen en mijn zus dat ik al enige tijd met pil gestopt ben, maar niet dat we het nu gaan proberen. Ik heb mijn vriend beloofd om dit niet rond te bazuinen, en eerlijk gezegd wil ik dit zelf ook niet, dan krijg je toch alleen maar vragen of het al gelukt is.

Ik verheug me er nu al op om ooit tegen de families te kunnen zeggen dat we een kindje verwachten. En hopelijk is dat snel

Hoi hoi,
Wij hebben alleen een paar vrienden verteld dat we bezig zijn. Verder heb ik mijn broertje verteld dat we bezig zijn omdat ik het wel fijn vind dat ik bij iemand aan kan kloppen als er iets is en ik weet dat hij het voor zich houdt. Mijn vriend werkt in ploegendiensten en is dus niet altijd bereikbaar. Maar verder niemand (ook geen ouders of zusje) omdat ik geen zin heb om steeds uit te moeten leggen hoe het er voor staat etc. Ze horen het wel als we 3 maanden zwanger zijn.

Liefs,
Sara

Behlave mn beste vriendin weet niemand dat we zwanger willen worden.

Hoi allemaal

Ik heb het best aan veel mensen verteld dat we bezig zijn. Maar kan zoiets ook alstig voor me houden maar meer ook omdat mijn tweelingzus zwanger is en iedereen dan ook meteen automatisch vraagt en jij nu zeker ook bezig he vandara ook en ook omdat ik graag van iemand wilde horen dat ze ook zoals mij al 4 maanden niet ongesteld waren geweest na het stoppen met de pil maar helaas niemand heeft die kwaal

nadia

Terug
Bovenaan