omhoog komend maagzuur

hallo allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik last van omhoog komend maagzuur. Vooral voordat ik ga slapen.
Ik moet dan echt weer rechtop gaan zitten.

Hebben jullie hier ook last van?

Ik heb sinds gister een homeopathisch middel gevonden. Van A.Vogel Gastronol.
Nu maar hopen dat het helpt.

Heeft iemand anders nog een suggestie?

groetjes,

Artemis

hoi artemis,
ik ken het probleem heb er heel lang last van en idd als je gaat liggen is het vaak helemaal erg,
er zijn heel veel tips voor maar niet alles werkt
-een lepel vanille vla nemen als je er last van hebt,
-warme melk (evt. met anijs)
-geen pittig gekruid eten enz,
mijn vk zegt dat het komt door dat je maag anders gaat liggen door je kindje en dat je daarom sneller last hebt van maagzuur

bij mij helpt het allemaal niet en zelf slik ik gaviscon tabletten en die werken super goed bij mij,

succes

ja ik ken het, maar kan het aardig oplossen door niet te vet/ te gekruid/ teveel te eten. vaker kleinere porties en geen koffie dat wertk bij mij goed als ik een keer zondig met patat moet ik het bezuren!!

gr gertruda

ook ik heb er heel veel last van als ik in bed lig. Gaviscon drankje hielp bij mijn 1e kindje heel goed. Nu eet ik voor ik naar bed ga nog een broodje. Het helpt lang niet altijd. Wat trouwens wel helpt maar absoluut geen goede tip is; overgeven. Sowieso moet ik dat heel veel van dat maagzuur, daarna is het wel weg, maar ik raad het je niet aan:)!

Hallo Artemis,

Wat bij mij en mijn moeder heel erg goed werkt is laurierdrop. Je hoeft er maar 2 van in te nemen en je maagzuur verdwijnt gelijk. Op het internet had ik gelezen dat er een bestanddeel in zit dat het maagzuur neutraliseert. Ik zweer bij het gebruik van laurierdrop. Beter dan al die medicijnen.

Groetjes

Dank jullie allemaal voor jullie reacties.

Er zitten zeker een paar handige tips bij die ik zeker ga uitproberen.

groetjes

Terug
Bovenaan