omhoog kruipen

hmimes

New member
ik moet die van mij paar keer in de nacht naar beneden leggen omdat hij helemaal omhoog gaat . En dan zonder deken ligt , ligt nog wel in de puckababy maar een hele dunne . En soms wordt hij wakker van als ik hem aanraak pff .
Herkennen jullie dit ?
 
Denk je dat hij het dan ook koud heeft? Misschien een idee om de Puckababy te gaan afbouwen met een dikke slaapzak? Ik zou hem, mits hij het warm genoeg heeft, niet terug leggen, zeker niet als hij wakker word.
Mijn jongens liggen de volgende ochtend nog 'gewoon' in bed. Hun zijn na 3 maanden uit de Puckababy Piep gegaan in een dikke slaapzak en dat ging gelijk goed. Soms kruipt Dean weleens omhoog maar in zijn slaapzak heeft hij het warm genoeg, ook zonder dekentje. Jack doet dit niet. Het onderste stukje van de slaapzak stop ik dan in het voeteneinde.

Liefs
 
slim onderstukje in voeteindje hihi , ik heb geprobeerd af te bouwen in de middag maar nog niet gelukt . Haalt haast hele gezicht open zo zieligjes . Ook in de buggy slaapt hij niet als hij niet in de zak ligt . Maar past niet meer in de reiswieg . Dus best moelijk . Maxicosi slaapt hij wel omdat hij strak ligt . Mischien toch weer een slaapzak proberen wel met mouwtjes toch ?
 
Ik zou ook een dikke slaapzak proberen. Eventueel de lange mouwen over zijn handen doen (deze zijn meestal toch te lang) als hij niet duimt...ik moet juist 1 mouw eraf halen voor het duimen...Sommige kinderen liggen ook het liefst helemaal boven in hun bed met het hoofd ergens tegenaan. Als je geen dekens meer nodig hebt kun je hem bovenin zijn bedje leggen. Stijn heeft 2 slaapzakken aan (een dikke met mouwen en een dunne zonder mouwen) en hij heeft geen dekens.
 
Geen dekens omdat ik mijn oudste als baby ooit op d'r kop onder de dekens heb gevonden. Toch raar hoor als je het kamertje binnen komt en je ziet je kind niet liggen. Twee slaapzakken omdat ik het anders gewoon te koud vind. Je kunt ook dure combisleep slaapzakken kopen, maar dit werkt naar mijn mening net zo goed!
 
Terug
Bovenaan