Omlaag

Zo net ethans bedje een stap omlaag gezet.
Hij was vannacht flink aan het spoken hij probeerde zich dus over de reling te trekken hij had zijn arm(tot zijn schouder) er al over hangen.

Dus het werd echt tijd ik had de box al omlaag omdat mijn neefje al staat en had geen zin om elke keer om laag te zetten.

staat bij jullie de boel ook omlaag?

ja de box wel, goed dat ik dit lees eigenlijk, het bedje moet idd ook naar beneden, compleet vergetyen omdat ze altijd direct gaat liggen!
Hier kan ze zich al behoorlijk optrekken dus wordt id tijd!!

Box staat nog gewoon op de normale hoogte hier. Het bedje heb ik wel 1 stand lager gezet, voor het geval dat. Maar Tim doet nog geen echte pogingen zich op te trekken of zo.

Nou ben dus mooi op tijd had ethan even ik de box gezet hij pakt de rand en trekt zich bijna op de voetjes het was dat zijn ene voet klem zat anders stond hij

foutje, ik had het bed al eerder dan de box naar beneden gezet blijkbaar, die heeft 3 standen en staat nu op de middenstand, dat kan nog wel even zo blijven!

@dromertje, ja idd, maar vaak nodigd een lage box ook uit tot optrekken natuurlijk, dat is een ideale oefenplek!(als ze eraan toe zijn uiteraard)

Terug
Bovenaan