Omneo naar Hipp

<p style="text-align: left;">Hoi mede ouders!</p><p>Omdat mijn kindje erg veel last had van krampjes heb ik de maanden na de bv Omneo kv gegeven. Het cb heeft mij aangeraden om na 6 maanden over te stappen naar ‘gewone’ voeding. Nu wil ik de biologische voeding van Hipp gaan gebruiken. </p><p>Mijn vraag; zou ik de eerste paar dagen/weken de voedingen kunnen mixen? Zodat mijn kindje aan de andere voeding geleidelijk kan gaan wennen?</p><p> </p><p>Bedankt voor het meedenken!</p>

Hoi hoi, je kan ook af en toe een fles vervangen met de andere voeding en dan begin je met 1 of 2 voedingen en kijk je hoe je kindje erop reageert. En als dat goed gaat vervang je iedere 3/4 dagen nog een voeding. Ik weet niet of voedingen mixen een goed idee is misschien kan je daarvoor hulp vragen bij het cb of nutrilon of Hero bellen, zij geven ook adviezen hierover. Succes

Ik heb 1 a 2 flesjes gemixt omdat de ene verpakking bijna op was. Van bv naar kv had hij 2 dagen krampjes en van de ene kv naar de andere kv ook weer 2 dagen. Maar verschilt denk ik per baby hoe ze erop reageren denk ik..
Vond hipp trouwens superfijn (geen klontjes!) maar naar nutrilon over omdat hij dat straks bij de opvang ook krijgt

Terug
Bovenaan