<p>Ik lees hier al een poosje mee maar dit is de eerste keer dat ik een topic open, maar ben heel benieuwd: zijn er meerdere mensen die ervaren dat hun baby Nutrilon Omneo niet lekker vinden? </p><p>Mijn dochter is 11 weken en krijgt sinds 6 weken de eerste en laatste voeding borstvoeding en de rest flesvoeding. Ze had heeeel veel last van krampjes en poepte maar om de 3 dagen, dus zijn we op advies CB overgegaan naar Omneo. Ze zat al op flesjes van 150 ml, maar sinds een week of 4 wil ze nog maar 60/70 ml en dan is het huilen, trappelen, wegduwen... drama dus. CB zegt dat het niet door Omneo kan komen, die vinden baby's juist lekker en is fijn licht verteerbaar. Dus naar ha, die heeft ranitidine gegeven tegen reflux (dat wisten we al, dat ze daar last van had). Dat leek even te helpen, maar het bleef bij flesjes van 80/90, meestal nog wat minder. Ook bij de afspraak van CB gaven ze weer aan dat het vast niet aan de Omneo kon liggen. En omdat ze nog goed aankwam was het niet zo erg dat ze te weinig dronk, al was het natuurlijk wel vervelend. </p><p>Afgelopen zondag weigerde ze na 40 ml alweer de fles. Ik had nog een zakje standaard liggen (150 ml), dus die klaargemaakt om te testen en die ging wel in 1 keer leeg! Hoewel ze de Omneo dus weigerde! Sindsdien doe ik 3 schepjes standaard en 2 Omneo en nu drinkt ze vaak de fles leeg, of zit ze op 120 ml, waar ik allang blij mee ben. Lag het dus toch al die tijd aan dat ze Omneo gewoon niet lekker vond? Zijn er meer mensen met deze ervaring? </p><p>Nu alleen maar hopen dat ze niet opnieuw problemen krijgt met haar ontlasting, ze heeft nu sinds zondagavond niet meer gepoept dus ben wel een beetje bang daarvoor... </p>