Omneo van Nutricia

Hoi

Ik wilde weten wat de ervaringen zijn bij andere.
die Omneo gebruiken dit is dacht ik voor moeilijke ontlasting en krampjes.
Bij het CB hebben ze het erover gehad.

Groetje Jenny
 
Hoi Jenney, Ja dat is inderdaad voor darmklachten en spugen. Ik gebruik zelf Friso Comfort. Dat is ons toen aangeraden en dit bevalt erg goed! Succes! Groetjes Laura
 
Ik heb Omneo gebruikt bij de eerste twee maanden van mijn zoontje omdat hij erg last had van krampjes. Het heeft erg goed geholpen in combinatie met cinababy druppels van vsm. Toen de krampjes weg waren zijn we weer oversgestapt naar normale nutrilon. De ontlasting wordt wel errug waterig en groen dus schrik niet.

Suc6 Desi mv Duncan
 
Hallo,
Wij gebruiken ook omneo.Nu nog in combinatie met nutrilon 1, maar gaan helemaal over op omneo. Hij heeft geen waterige poep en het is bij hem geel (misschien door de combi). We zijn erg tevreden met de de omneo.
Groetjes
 
Hoi,
Wij gebruiken ook Omneo. Na 2 weken is het echt goed aangeslagen en poept onze zoon elke dag uit zichzelf! Wij blij natuurlijk (gek dat je nog eens blij bent met poep!). Het helpt ook tegen de krampjes. Dat is ook een stuk minder geworden, hoewel niet helemaal weg.

Volgens mij is Omneo een stuk makkelijker klaar te maken dan Friso Comfort. Maar hier hoor ik ook goeie verhalen over.
Groetjes,
Machteld
 
Wij geven onze dochter ook Omneo. Ze is nu negen weken en de eerste vier weken gebruikten we Nutrilon. Maar ze had vreselijk veel last van krampjes en huilde gem. acht uur per dag. Toen we overstapten op omneo, was er na drie dagen al verbetering te zien. Nu gaat het super! Ben echt te spreken over omneo!

Groetjes, charlotte
 
Mijn dochter van 5 weken krijgt nu al 3 weken omneo, maar ik weet het niet. Het spugen is niet minder geworden, ze poept nog steeds moeilijk en heel erg groen (spinazie??) Ze heeft wel minder last van krampjes, maar dit kan ook gewoon zijn omdat haar darmen wat rijper worden. En verder laat ze enorme poepies en die stinken onwijs. Wel vreemd voor zo'n kleine baby. Ik maak nu wel de flessen klaar met spa blauw, dat scheelt ook wel. Ik denk er over om over te stappen op frisomel comfort.
gr Sabine
 
Terug
Bovenaan