omneo voeding

Hallo moeders,

Mijn Joeri is nu bijna 12 wk oud en krijgt 180 cc omneo 1. Op de verpakking staat dat ze dat krijgen vanaf 5 kilo en meer. Omneo 2 is voor baby's vanaf 6 maanden. Ik kan me niet voorstellen dat Joeri de komende 3 maanden op die 180 cc blijft zitten?? Of is het de bedoeling dat hij die 180 drinkt en dan samen met fruit hapjest etc?
Vast een hele domme vraag maar hoe doen jullie dit of heb ik niet goed gelezen?

groetjes van de moeder van Joeri
(blijft leuk om te typen toch?)
 
Het is inderdaad de bedoeling dat hij gewoon die 180 drinkt, en vanaf 4 maanden (liever 6) kun je beginnen met fruithapjes. Maar het duurt nog even voor het een fles vervangt. Als je denkt dat je zoon meer aan kan, kun je de fles aanvullen met 1 schepje voeding en het daarbij behorende water.
Succes.
 
Mijn zoontje is 10, 5 week en ik geef hem 210 cc water en 7 scheppen voeding. 180 cc was gewoon te weinig voor hem en had hij na 2 uur alweer honger.
Ik ben van mening dat als je kindje honger heeft dat hij dan gewoon moet krijgen wat hij wilt. Mijn zoontje drinkt de ene dag al zijn flessen leeg en andere dagen laat hij iets staan, mar dat weet je in ieder geval dat hij geen honger heeft.
 
hai,
mijn zoontje is nu 6,5 maand oud. Hij krijgt sinds kort omneo 2.
Daarvoor gaf ik hem omneo 1, en telkens 180 ml water en 6 schepjes. Toen hij 4,5 maand oud was ben ik begonnen met fruit er bij te geven en met 5 maanden ook groentehapje erbij. Ik ging het gewoon proberen en hij leek net een vogeltje zo hapte hij naar het fruit en de groente. Dus toen heb ik het gewoon opgebouwd. Nu krijgt hij nog steeds 180ml water en 6 schepjes voeding, alleen dan dus omneo 2
succes
 
Terug
Bovenaan