Omneo

Mijn dochter van 2/12 week krijgt steeds erger last van darmkrampjes en begint nu ook meer te spugen. CB adviseerde me dat ik eventueel wel mag overstappen van Nutrilon 1 naar omneo. Is er iemand die ook zo vroeg is overgestapt en heeft dit geholpen? Gebruik nu ook Cinababy helpt af en toe.
Hoe gebruiken jullie de venkelthee (voor of na de voeding of gewoon als ze last heeft)?
 
Hoi Anoniem,

Onze dochter is ook al vroeg overgestapt van Nutrilon naar Omneo maar dat heeft niet geholpen, evenmin de middeltjes zoals Cinababy en ABC Dophilus. Maar achteraf bleek dat de krampen werden veroorzaakt door koemelkallergie. Ze krijgt nu Nutramigen en dat gaat geweldig.

Dus het hangt ervan af waar jouw dochter krampjes van krijgt of Omneo zal helpen of niet. Minimaal 2 weken proberen en je merkt vanzelf of er zoetjesaan verbetering komt. Zo niet, weer overleggen met CB.

Succes en groetjes!
 
Ik ben op eigen inzicht overgestapt op de omneo. Eva had behoorlijk last van krampjes. Het duurde ongeveer 2 a 3 weken voordat haar darmpjes eraan gewend waren, maar het werkt fantastisch bij haar. Ik hoop dat het ook gaat werken voor jouw kindje.
 
Hoi, ik kreeg in eerste instantie het advies om over te stappen ook naar Omneo ivm hetzelfde geval maar nu kreeg ik te horen van de arts dat Frisolac-COMFORT beter zou zijn. Het feit dat het zo vroeg is maakt niets uit, het schijnt nog lichter te verteren te zijn dan de gewone nutrilon, waarom ze dit niet standaard doen snap ik niet. Verder kreeg i de tip de venkelthee voor de voeding te geven, een paar cc en gewoon bij een aantal voedingen doen, misschien ook beetje preventief. Sterkte
 
Terug
Bovenaan