Omneo??

Mijn zoontje heeft ook last van spugen en kan moeilijk zijn ontlasting kwijt.
Nu las ik hier dat verschillende mensen omneo en nummer 1 van nutrilon combineren. Nu willen wij dat ook gaan doen, maar in welke verhouding moet dat dan?
We geven hem nu 135 cc en 4,5 schep van nummer 1.
Oh ja s' avonds geven we hem Nutrilon forte. Is dat ook te combineren met omneo??

Alvast bedankt!!!

Hoi,

In alle folders van nutricia staat dat omneo een dieetvoeding is en dat je dan met het cb moet overleggen. Normaal kan het cb wat mij betreft de boom in, maar als nutricia het zelf zegt is het misschien wel een goed idee?
Wij gebruiken Nutrilon forte met johannesbroodpitmeel en dat helpt geweldig! Esther spuugt niet meer en haar ontlasting is sinds we jbpmeel gebruiken ook veel zachter (zou je niet verwachten). Zou je ook nog kunnen proberen.

Groetjes,

Eveline

Laura krijgt alleen omneo, lijkt me het beste, aangezien ze ook spuugde en haar ontlasting slecht kwijt kon. Nu ben ik niet zo'n fan van het cb (toen ik over wilde van bv naar kv hebben ze het me eerst uit mijn hoofd gepraat), maar dit heb ik besproken met het cb en ik mocht het niet mengen, omdat het dan niet voldoende zou werken. Laura poept nu, twee weken later nog steeds moeilijk, maar het spugen is wel over. Laura is nu ruim 9 weken (alweer bijna 10) en krijgt 6 flesjes van 150 ml. met 5 schepjes per dag.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan