OMNEO

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben er lang niet geweest, erg druk met werk, thuis en twee kids.
Daisy heeft eerst bv gehad, maar daar zat niks in na 2 weken ( na geboorte )  getest te hebben. Ben toen overgegaan op de SIMILAC, in begin ging dat goed maar daar kreeg ze erge krampen van zo erg dat ik tussen de voedingen door met haar zeker 1-1,5 uur aan dragen was.En als ze dan net sliep kreeg ze dus weer honger dus opnieuw ellende. Gek genoeg ging s'nachts wel steeds goed maar ja deed ook theelepeltje nutrix in de voending. Op laatst was zo erg dat ze niet meer kon poepen van de similac. In overleg met de huisarts want CB kon me niet helpen zeiden ze GRGGR. Ben ik overgegaan op de Omneo.
Nu is alleen zo dat ze met de omneo niet na iedere fles  4 uur  volhoud,wel 3 uur. Ze is nu bijna 4 mnd oud ( woog laatste keer 5230 kg ) en doet wel met 5 flessen van 200cc totale voeding ( gaan niet altijd op ). En fruit krijgt ze tussendoor.
Bij de similac hield ze wel vol.
Kan dit kwaad dat ze er niet steeds 4 uur tussen laat ????

Meiden alvast bedankt voor de tips.

liefs mij, timo 13-12-2004 en daisy 15-12-2006

Hai,
Leuk dat je er weer bent!!
Lastig dat het zo gelopen is met Daisy. Ik denk dat het niet veel kwaad kan als ze om de drie uur komt, tijdelijk. Misschien heeft ze voorheen wel te weinig binnengekregen (als ik haar gewicht zie, weegt ze nog minder dan Liv. Ik kreeg bij Liv te horen dat ze precies gemiddeld is, maar dat we haar wel goed in de gaten moeten houden). Je hebt haar een behoorlijke tijd BV gegeven, dus is ze gewend eten te krijgen als het haar uitkomt. Ik zou als ik jou was proberen haar met de fles ook te voeden op verzoek. Je weet het, je bent al een ervaren moeder, maar kindjes kunnen heel goed aangeven als ze meer willen, maar ook als ze genoeg hebben. Als je toch twijfelt, kun je denk ik het beste nog even overleggen met de HA.
Liefs,
Patricia

Hoi hoi,

Wat een twijfel en vragen kun je hebben over voedingen hé...........helaas weet ik er alles vanaf.
Ik denk dat het geen kwaad is dat ze om de 3 uur komt, want als ik je verhaal begrijp krijgt ze 5 flessen van 200 cc. Ik denk dat ze het gewoon nodig is en ik zou ook gewoon voeden op verzoek wat Patricia al schreef.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Hoi,

Bedankt meiden. Ik geef inderdaad wanneer ze zich meld want anders drinkt ze toch niet.
Ze krijgt de laaste fles trouwens tussen 6-8 s'avonds en dan slaapt ze door tot s'morgens, moet wel erbij zeggen dat ik dan flinke lepel nutrix erbij doe. En ze drinkt lekker.

En ja Daisy zit onder gemiddelde met gewicht en lengte. Maar ja komt goed, op cb zeiden ze er niks over. Heb trouwens slechte ervaring met CB.

Liefs van mij, timo en daisy.

Hoe lang is Daisy, gewicht had je al verteld, maar lengte niet. Als het goed in verhouding is met elkaar, dan maakt het ook niet zo veel uit, toch, als ze maar niet extreem lang is en weinig weegt, of andersom, heel veel weegt en extreem klein.
patricia

Hoi,

Patriesja, Daisy is 57 cm en weegt 5230 kg. Dat was goed maar ze zit ver beneden gemiddelde met alle twee.

Liefs van mij en de kids

Terug
Bovenaan