Omnibionta pronatal

<p>Hé, ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger. Ik moet pas over 2 weken naar de gynaeco gaan voor de eerste echo (ze is nu op vakantie) . Ik heb wel na mijn positieve test bloed laten trekken bij de huisarts en die zei dat mijn ijzer wat laag stond. Ik heb dus op eigen houtje mijn foliumzuur ingewisseld voor die omnibionta pronatal omdat daar een beetje van alles in zit. Is dat een goed idee zonder aanraden van de gynaeco en nemen jullie ook zo'n supplementen? (Ik vind ze wel echt super duur, 62€ voor 3m. Iemand ervaring met een b-merk?) </p>

Je kan hier helemaal geen kwaad mee doen hoor. Van het moment dat ik wist dat ik zwanger was ben ik ook overgeschakeld van gewoon foliumzuur naar de Omnibionta. Zelf vind ik ze ook behoorlijk duur, dus heb ik na 3 maanden eens een B-merk geprobeerd, maar als je een gevoelige maag hebt... 
Uiteindelijk ben ik nu voor de laatste 3 maanden terug overgeschakeld naar de Omnibionta en heb helemaal geen last meer. Pas op, ik beweer niet dat ze beter hoor zijn, mijn gynaecologe was diegene die zei dat ik gerust voor een B-merk mocht gaan, maar ik heb een maagaandoening waardoor deze nogal snel reageert :)

Terug
Bovenaan