omrollen 12 weken?

Hallo,
mijn zoon is nu net 12 weken voorbij en hij rolt van zijn rug naar zijn buik. hij wil het ook echt want als het niet lukt dan frustreert hem dat. maar is dat niet veel te vroeg om om te rollen ook al ontwikkelen alle kinderen zich hun eigen manier.
groet van knof

Floor rolt zich ook al een paar weken om van de rug naar de buik, ze is geboren op 21 feb, hoeveel weken is dat ookal weer   (ik houd het niet meer zo precies bij.....).
Ach, ieder kindje ontwikkelt zich inderdaad op zijn eigen manier, je kunt het slecht tegenhouden.
Als ik naar het kindje van mijn zusje kijk maak ik me stiekem wel een beetje zorgen, ze is 7 weken jonger dan Floor en kan zelfs haar hoofdje nog niet rechtop houden. Ze is echt een slap vaatdoekje. Maar dan heb ik zelf wel een klein krachtpatsertje waar ik haar mee vergelijk, is misschien ook niet eerlijk.
groetjes van Ruth

dat is 17 weken en vier dagen
mijn zoon draait van af 10 weken van zijn rug naar zijn buik
ik stond wel raar te kijken toen maar trug draaien doet hij pas van af 20 weken
dat was dan wel weer laat nu is hij 23 weken gaat zo snel

Hoi Knof,

Je zal wel trots op hem zijn!   Yanick deed het  ook ineens met 13 weken (van buik naar rug), maar het bleef bij die  ene ochtend. Hij is nu 16 weken en rolt van rug naar zij, maar het lukt hem nog niet om door te rollen.  Van buik naar rug lukt ook niet meer, gek he?

Heeft jouw zoontje inmiddels al vaker gerold?  

hallo,
ja, in de box is wel favoriet. met een hoop kabaal (een gekreun en gesteun van het zal mij lukken) draait hij zich om. kijkt vervolgens met z'n koppie op zij zo van zie mij eens dit doen. het is wel grappig om te zien. het is mijn tweede en je ziet aan de eerste hoe hard ze groeien dus van mij hoeft het nog niet maar ja daar heb je niets in in te brengen.
groetjes knof

Haha, nee, je kan hem moeilijk vastbinden omdat mama vindt dat zoonlief te snel gaat! Lachen he, zo n verbeten koppie   als ie hard zijn best doet om iets voor elkaar te krijgen. Ik vind het een mooi gezicht en zeker als iets dan lukt, dan die trotse blik!!  

Terug
Bovenaan