Omrollen 9 weken??

Hallo,

Ik vond onze zoon van 9 weken op zijn zij vandaag in de co sleeper. Nou ligt hij ingebakerd in de Swaddle me.

Ik vroeg me af hoe ik dit het beste kan afbouwen? Hoe hebben jullie dit gedaan?
Welk product? Hoeveel tijd?
 
Wij hebben nooit ingebakerd. Maar mijn dochter kon vrij snel na de geboorte op haar zij rollen. Toch lukte omrollen pas met 3 maanden van buik naar rug. En dat vergat ze heel snel weer. Met 6 maanden kon ze bewust goed alle kanten op rollen. Kan dus best nog even duren hoor.
 
Haha herkenbaar! Hier ook eentje die dat met 3 maanden kon (gecorrigeerd 6 weken jonger) en nu doet ze het niet meer. Druk met andere ontwikkelingen!
 
Het afbouwen met inbakeren kan je het beste doen door eerst 1 arm los te houden. Gaat dat na een poosje goed dan probeer je de andere arm ook. Vaak vinden babys het nog wel fijn als hé ze strak instopt met een laken of deken omdat ze dat gewend zijn en dat gebieden gevoel erdoor krijgen
 
Dit hadden wij ook heel vroeg; ik wist niet wat ik zag… een paar dagen later was hij het ineens verleerd en het heeft daarna echt een hele tijd geduurd voordat hij weer draaide. Ik heb nooit ingebakerd maar je hebt ook slaapzakken waar je de armpjes met een ritsje aan het lijfje doet en die kun je dus half los doen. En goed strak instoppen met laken/dekentje
 
Terug
Bovenaan